صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۲۰

فضای مجازی

پناه‌بردن حقیقی به خداوند
صفحه مجازی مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره): به موضوع توکل به خدا اشاره کرده و دراین‌باره نوشته است: « ولله جنودالسماوات‌والارض» «واختصاص به خدا دارد لشکریان آسمان و زمین» هیچ محدودیتی در قدرت خداوند نیست. کسی که واقعاً به خداوائمه‌طاهرین علیهم‌السلام پناه ببرد، به او پناه می‌دهند! ما یک عمر می‌گوییم: «أعوذبالله من‌الشیطان‌الرجیم»؛ آیا واقعاً به خدا پناه می‌بریم یا فقط لقلقه زبان است؟! ما درست و جدی التماس خدا را نکرده و به او عاجزانه پناه نبرده‌ایم! باید به او عاجزانه پناه ببریم و باور داشته باشیم هیچ‌چیز از خود نداریم و امیدمان فقط به خداوند باشد.

خلیج‌فارس عمیق است به عمق تاریخ
حامد خسروشاهی روزنامه نگار در صفحه اینستاگرامش با انتشار طرحی از خلیج‌فارس که از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده در شرح آن نوشته است: «خلیج‌فارس عمیق است به عمق تاریخ و هر کسی از پس امنیت آن بر نمی‌آید... بی‌دلیل اسمش خلیج‌فارس نیست.‌»
 
عاشقانه‌های حجت اشرف‌زاده آماده انتشار
حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی پاپ، با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش به پروژه جدیدش اشاره کرده و دراین‌باره نوشته است: «سال‌ها از عشق و با عشق برای شما آواز خواندم، هنوز این شاگرد آواز، هنرآموزیست که هر شب و روز به حال خوب و آوازهایی شایسته برای شما فکر می‌کند، پروژه‌ای موسیقایی که چند سال برایش زحمت کشیدیم، فکر کردیم و عشق ورزیدیم. به شوق شما در حال آماده‌شدن است و مراحل پایانی‌اش را طی می‌کند تا به صحنه برسد.
به یاری خدا و حمایت شما این پروژه موسیقایی، چیز زیادی به تولدش باقی‌نمانده، ما که معتقدیم عشق تنها راه بشر برای رسیدن به حال بهتر و آرامش است، برای شما از عشق سرودیم و خواندیم تا این آثار آماده و ازاین پس تقدیم حضورتان شوند. ممنونم که شکیبایی می‌کنید تا بزودی از تهران شروع کنیم و باز شهر به شهر بیاییم و به عشق دچار بشویم درکنار شما. در میانه این همه غم در جهان، شاید آواز و ساز و شعر ما برای ساعتی آرام جان خسته شما باشد. پس نظرات قشنگتان را برایم بنویسید تا بخوانم و در حد توان پاسخ بدهم و معاشرت کنیم، امیدوارم این پیش درآمد از این مجموعه عاشقانه‌مان را بپسندید، برادر بزرگ و ارجمندم، فاضل‌جان نظری‌عزیز رخصت داد تا این آواز را روی غزل بی‌نظیرش بخوانم.»
 
امیر جدیدی در نقش «منصور»
امیر جدیدی با بازنشر یک استوری در صفحه اینستاگرامش از کار جدید خود که یک فیلم فرانسوی است خبر داد. این بازیگر مطرح سینما و تئاتر ایران قرار است در فیلم زندگینامه «منصور» نقش منصور بهرامی، تنیسور ایرانی‌تبار مشهور را ایفا ‌کند که پس از انقلاب به فرانسه رفت و فقیر بود. او در فرانسه توانست با ورزش تنیس به شهرتی جهانی دست پیدا کند.
رامیوالد بولانژه، کارگردان و تهیه‌کننده «منصور» است. کمپانی بولانژه «R_Lines» تهیه پروژه را همراه با کمپانی آنکادینشنال پیکچرز برعهده دارد که یک شرکت انگلیسی است. کمپانی پخش فرانس تی‌وی حق پخش جهانی فیلم را خریده است.

 «هفت دریا » رضا یزدانی در راه است
رضا یزدانی خواننده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به اجرای کنسرتش در شیراز اشاره و خبر داده بزودی آلبوم جدیدش با عنوان «هفت دریا » که از اشعار حضرت حافظ است منتشر می‌شود و قرار است قطعاتی از این کار در کنسرت جدیدش در شیراز اجرا شود.

هنرنمایی اصغر همت با «گنجشک‌ مفرغی»
حمیدرضا نعیمى نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر با باز‌نشر یک استوری از کار جدید اصغر همت با عنوان نمایش «گنجشک‌ مفرغی» خبر داده است.
در این نمایش اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی و ایمان‌ سلگی ایفای نقش می‌کنند.
«گنجشک‌ مفرغی» از ۲۵ اردیبهشت در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ به صحنه می‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی