سودای نایب قهرمان آسیا برای درخشش در امارات

عیدیان: دوباره مدال می‌گیرم

نازنین فاطمه عیدیان دونده 400 متر با مانع، یکی از دوومیدانی‌کاران ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیای امارات است. او که مدال نقره دوره قبل را یدک می‌کشد، این بارهم یکی از شانس‌های مدال تیم 9 نفره ایران در امارات به حساب می‌آید. نازنین فاطمه هم مثل فدراسیون خیلی به مدال آوری‌اش در قهرمانی آسیا ایمان دارد: «من رکوردهای خوبی در تمرین داشتم و فکر می‌کنم در قهرمانی جوانان آسیا هم دوباره مدال بگیرم.» دونده ملی‌پوش 400 متر با مانع، هرچند فاصله رکوردش را با آسیا زیاد می‌داند اما می‌گوید: «ان‌شاءالله که از امارات هم با دست پر به تهران برمی‌گردم. اگر چه فاصله رکوردم تا رکورد آسیا زیاد است، اما با بررسی‌ای که از رقبایم داشتم و البته آمادگی خوبی که دارم، شانس مدالم زیاد است.»
نازنین فاطمه عیدیان البته می‌داند برای تصاحب مدال آسیا باید از رقبای سرسختی رد شود: «من رقبای راحتی در آسیا ندارم. دونده ژاپنی رکورد بهتری از من دارد و نفر اول رنکینگ آسیاست. حتی دونده‌های سوم و چهارم آسیا هم رکوردهای خیلی خوبی دارند. تیم‌های چین تایپه، هند و حتی قزاقستان هم دونده‌های 400 بامانع خیلی خوبی دارند و بنابراین کار من برای تکرار مدال آسیا سخت است.»
او می‌خواهد از درخشش در مسابقه دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیای سال قبل، برای ثبت نتیجه خوب در امارات استفاده کند: «من سال قبل در داخل سالن آسیا، برای اولین‌بار با دونده‌های 400 متر بزرگسال آسیا در فینال رقابت کردم؛ مسابقه‌ای که جدای از مدال نقره‌اش ارزش زیادی برایم دارد. در ماده 4 در 400 متر هم دویدم. مسابقه 400 متر، دور مقدماتی و فینال داشت که به نظرم تجربه آن مسابقه، در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال قهرمانی جوانان آسیا به من کمک بزرگی می‌کند. در واقع یاد گرفتم چطور انرژی‌ام را تقسیم
کنم.»
جستجو
آرشیو تاریخی