صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۲۰

گزارش و خبر

نظر آرتتا در مورد مسی
سرمربی آرسنال از هواداران بزرگ لیونل مسی است. به گزارش اسکای، میکل آرتتا دیروز در پاسخ به این سؤال که از تماشای کدام بازیکن بیشتر از همه لذت بردی؟ گفت: «بازیکن مورد علاقه من برای تماشا همیشه لیونل مسی بوده است. سه پسرم هم دقیقاً چنین نظری دارند. همه ما بسیار خوش‌شانس بودیم که فرصت تماشای بازی بهترین بازیکن تاریخ را به دست آوردیم. او برای من بهترین بازیکن تاریخ است.»


اصرار نصرتی بر جدایی از تراکتور
خمس در تبریز ماندنی شد
پس از شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن، شنبه جلسه‌ای مهم بین هوشنگ نصیرزاده و پاکو خمس برگزار شد که در پایان این نشست مدیران تراکتور با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا پایان لیگ، تصمیم گرفتند به همکاری با این مربی اسپانیایی ادامه دهند. مدیران تراکتور که با توجه به نتایج ضعیف تراکتور در هفته‌های اخیر حتی در اندیشه تعویض سرمربی نیز بودند، در این جلسه نگرانی‌های خود و هواداران را به خمس انتقال دادند. به گزارش تسنیم، شنیده می‌شود مدیران رده بالای تراکتور، یحیی گل‌محمدی را نیز به‌عنوان گزینه جانشینی خمس در نظر گرفته‌اند و مقدمات مذاکره با این مربی هم فراهم شده بود اما فعلاً پس از جلسه با خمس، تصمیم بر این شده تا کار با او ادامه پیدا کند. گفتنی است محمد نصرتی مربی تراکتور بعد از اتفاقات عجیب و شعارهای تند و باورنکردنی هواداران تراکتور علیه بازیکنان و در حالی‌ که بغض کرده بود، استعفای خود را از سمت مربیگری در تراکتور اعلام کرد. او شنبه راهی باشگاه تراکتور شد و یک جلسه با خمس برگزار کرد و تصمیم خود را به اطلاع سرمربی تراکتور رساند. خمس با اعلام حمایت از او، توصیه کرد که نصرتی چند روز استراحت کند و سپس به تمرین‌های تیمش برگردد. با این حال نصرتی اعلام کرد به هیچ وجه راضی به بازگشت نیست و قصد دارد همکاری خود را با تراکتور به پایان برساند. این در حالی است که برخی از هواداران تراکتور واکنش تندی به مصاحبه نصرتی داشتند و معتقد بودند که او نباید در رسانه‌ها پیرامون شعارهای توهین‌‌آمیز هواداران علیه بازیکنان، اعتراض می‌کرد. با این حال، نصرتی قصد برگزاری جلسه با هوشنگ نصیرزاده را داشته تا قراردادش را فسخ کند اما موفق به این کار نشده و این موضوع به زمانی دیگر موکول شده و باید دید در نهایت او از تراکتور جدا خواهد شد یا خیر.
 
 
رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون
حسینی محروم نمی‌شود
 در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید. به گزارش ایرنا، این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و مأموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد، اما با حضور نیروهای پلیس و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد. البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و زمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر حسینی را در آغوش گرفت. کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود، خاتمه پیدا کرد. در این میان، سازمان لیگ شنبه با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد. حالا حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده، یکی از مدیران این تیم در روزهای اخیر نیز رایزنی‌های فراوانی را با مسئولان ذی‌ربط انجام داده است. او با استناد به مصاحبه حسینی که پس از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق اخیر به صورت ناخواسته رخ داده، آنها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی به وجود نیاید. پیگیری‌ها حکایت از این دارد که محرومیتی برای کاپیتان استقلال به وجود نخواهد آمد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرده تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر‌ عهده بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی