قشلاقی: ثابت می‌کنم هنوز تایسون آسیا هستم

میثم قشلاقی ملقب به تایسون ایرانی که در مسابقات انتخابی المپیک ایتالیا دستش از سهمیه کوتاه ماند، حالا به دنبال جبران در مسابقات انتخابی المپیک تایلند است.
او به گفته خودش ثابت می‌کند که هنوز هم تایسون آسیا است: «فونتانا در این مدت خیلی به ما کمک کرد، من هم  شرایطم نسبت به مسابقات جهانی ایتالیا بهتر شده است؛ خیلی امیدوار هستم و تمام توانم را می‌گذارم تا در تایلند به سهمیه برسم، تمامی بوکسورهای تیم ملی ایران انگیزه بالایی برای موفقیت در تایلند دارند. اردو با بوکسورهای روسیه و مسابقه با آنها تأثیر بسیار مثبتی دارد. تمرین یک ‌طرف ماجراست، اما وقتی با حریف خارجی و جدید وارد رینگ می‌شوید، وضعیت خیلی بهتر می‌شود. در گذشته مقداری از رویارویی با حریفان مطرح ترس داشتیم اما الان شرایط تغییر کرده و اعتماد به نفس زیادی داریم.
3 سال پیش و قبل از المپیک توکیو آمادگی بسیار بالایی داشتم، اما آسیب‌دیدگی کتف دست چپم همه چیز را خراب کرد. خیلی از بوکسورها وقتی کتف خود را عمل می‌کنند، ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارند، اما من با تلاش فراوان برگشتم و می‌خواهم در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خردادماه در تایلند برگزار می‌شود، ثابت کنم هنوز تایسون آسیا هستم.»
جستجو
آرشیو تاریخی