از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

میزان

قوه قضائیه 
خود را محتاج نقد می‌داند
رئیس قوه قضائیه گفت: قطعاً به قوه قضائیه نقد وارد است و ما خود را محتاج نقد و رفع نواقص می‌دانیم. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در ضیافت 3 ساعته افطار با مدیران مسئول رسانه‌ها اظهارکرد: اختلاف نظر و سلیقه همواره هست، اما مهم است که علی‌رغم این اختلاف نظر بتوانیم کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیز داشته و این سبب سوء‌استفاده دشمنان نشو‌د. 

 

ایسنا

هزار دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رئیس جمهور

معاون امور مجلس رئیس جمهور اعلام کرد: نمایندگان هزار دیدار با رئیس‌جمهور داشتند، وزرا ۵۷۳ بار در کمیسیون‌ها، ۱۰۸ بار در صحن علنی و ۲۳ بار در جلسات غیر علنی حاضر شدند. سیدمحمد حسینی افزود: ۶ هزار سؤال از وزرا مطرح شد که تنها در 9 مورد نمایندگان قانع نشدند و کارت دادند. 

 

ایرنا

انسداد 270 کیلومتر مرز شرقی 
تا آخر سال

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در جنوب‌ شرق، با اشاره به اینکه انسداد بخشی از مرزهای ایران و افغانستان در شمال سیستان و بلوچستان به ارتش سپرده شده، اظهارکرد: انسداد مرز در محدوده تحت مسئولیت ارتش از هشت ماه قبل آغاز شده است. سرتیپ امیر غلامعلیان با بیان اینکه باید انسداد ۲۷۰ کیلومتر از کل منطقه تحت مسئولیت خود را تا پایان امسال تمام کنیم، اضافه کرد: در شمال استان، از تیرماه ۱۴۰۰ تاکنون ۵۰ هزار تبعه بیگانه غیرمجاز شناسایی و بازداشت شدند.
 

مهر

ارائه فهرست‌های انتخاباتی 
برای دور دوم رقابت‌ها

جریان‌های سیاسی از برنامه خود و ارائه فهرست در دور دوم انتخابات خبردادند. اسماعیل کوثری پیش‌بینی کرد: جبهه پایداری و شانا فهرست مشترک بدهند و امنا هم فهرست جداگانه. سیدنظام‌الدین موسوی، دبیر شورای مرکزی امنا با بیان اینکه مذاکره‌ای با جبهه صبح ایران نداشته‌ایم، گفت: فهرست اواسط اردیبهشت اعلام خواهد شد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی