با آزادپور مشکلی نداریم

منصوریان: با کمترین مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی شدم

فائزه زمانی
خبر‌نگار

سال‌هاست خواهران منصوریان را مقابل خدیجه آزادپور دارنده طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو قرار می‌دهند. آزادپور که تنها دختر طلایی ووشو در تاریخ بازی‌های آسیایی است، خیلی زود از تیم ملی کنار رفت و خواهران منصوریان جای خالی‌اش را پر کردند.
 همین هم باعث شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر اختلاف میان منصوریان‌ها و آزادپور مطرح شود. چیزی که حالا منصوریان آن را تکذیب می‌کند و معتقد است او و خواهرانش با آزادپور مشکلی ندارند.
منصوریان که به‌تازگی سرمربی تیم ملی شده است، این روزها شاگردانش را برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می‌کند. او فعلاً دستیاری در تیم ملی ندارد اما به گفته خودش اگر پایش بیفتد، از ظرفیت‌های آزادپور و سایر مربیان در کادرفنی استفاده خواهد کرد.
او درباره اختلاف خود و خواهرانش با خدیجه آزادپور گفت: «نه ما با خدیجه مشکلی نداریم، مگر اینکه خودش با ما مشکلی داشته باشد (با خنده).
ما دوستان خیلی خوبی برای همدیگر بودیم و الان هم رفیق هستیم. او اوایل دوران ورزشی‌مان خیلی به ما کمک کرد و مدیونش هستیم. ما مشکلی با هم نداریم اما آزادپور خیلی زود از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفت و ما در ورزش ماندیم؛ به‌خاطر 10 سالی که او رفت و ما ماندیم، کمی بین‌مان فاصله افتاد. این فاصله هست و صمیمیت قبل وجود ندارد اما هرازگاهی هم را می‌بینیم و مشکلی بین‌مان وجود ندارد.»
منصوریان بعد از قبول هدایت تیم ملی از شرایط تیم و امکان اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی گفت: «ما در حال حاضر با 3 سانداکار برای مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می‌شویم. حتی من الان کمک‌مربی هم ندارم. حالا ترجیح می‌دهم به جای اینکه هزینه بتراشم و کادر را پروپیمان‌تر کنم، هزینه را برای ورزشکار خرج کنیم. به شخصه با کم‌ترین هزینه حاضر به قبول این مسئولیت شدم. اگر در آینده به کسی مثل آزادپور نیاز داشته باشیم، حتماً از ظرفیت‌هایش استفاده می‌کنیم، اما چون الان تعداد نفرات در اردوهای تیم ملی محدود است، نیاز مبرمی به مربی بدنساز نداریم اما اگر تعداد ملی‌پوشان بالا برود از توانایی‌هایش استفاده خواهیم کرد.»
او که در پشت صحنه برنامه عصر جدید با مرحوم ارشا اقدسی درگیری لفظی داشت، حالا برای اولین‌بار در این‌باره گفت: «غره‌خانی یکی از بدل‌کاران و از دوستان خوب من است که اتفاقاً در سریال هشدار برای کبری 11 هم با مرحوم پیمان ابدی همکاری داشت. وقتی ارشا فوت کرد خیلی ناراحت شدم و به دوستم هم تسلیت گفتم.
 آن برنامه یک مسابقه بود و اصلاً دعوای ما به‌خاطر شاگردان‌مان اتفاق افتاد. شاگردان ارشا حذف شدند و بچه‌های من چراغ سفید گرفتند که این موضوع او را ناراحت کرد.
به هرحال رقابت همین است، وگرنه خارج از آن برنامه یکی، دوبار همدیگر را دیدیم و برای هم احترام قائل بودیم. زمانی که فهمیدم فوت شده خیلی ناراحت شدم، امیدوارم روحش در آرامش باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی