صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

  President.ir

 بررسی گزارش عملکرد سالانه صندوق توسعه ملی

جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی عصر پنجشنبه با حضور دکتر سیدابراهیم رئیسی به منظور بررسی گزارش عملکرد سالانه این صندوق در سال مالی 1401 و 9 ماهه سال 1402 و همچنین ارائه گزارش هیأت نظارت بر این صندوق برگزار شد.
گفتنی است، نماز جمعه تهران نیز روز گذشته به امامت حجت‌الاسلام صدیقی و با حضور رئیس‌جمهور و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

میزان

ارائه مستندات جرائم جریان های تروریستی به دولت عراق

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه پنجشنبه گذشت پس از ورود به کشور در نشست خبری پایان سفر به عراق گفت: در راستای تعقیب تروریست‌ها، مستندات، مدارک و پرونده‌های تعداد قابل توجهی از جریان‌های تروریستی به طرف عراقی ارائه شد و آن‌طور که مطلع شدیم رئیس شورای‌عالی قضایی عراق، دستورات اکیدی را برای پیگیری این پرونده‌ها صادر کرده است.

 

صدا و سیما

حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست همتایان منطقه ای

نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای منطقه درباره‌ افغانستان روز گذشته در بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در این نشست عالی‌ترین مقام‌های امنیت ملی کشورهای منطقه شامل ایران، روسیه، چین، هند، پاکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان حضور پیدا کردند.

 

ایرنا

ارتش در حال  اجرای
طرح انسداد نوار مرزی با افغانستان

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با سفر به مرز ایران و افغانستان، انسداد نوار مرزی دو کشور را از مهم‌ترین طرح‌های ملی کشور دانست و تأکید کرد: طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور که طول آن ۷۴ کیلومتر است توسط یگان‌های مهندسی درحال اجراست. وی افزود: برای ایجاد امنیت این کار متداول است و کسی هم نمی‌تواند اعتراض کند.

جستجو
آرشیو تاریخی