شاگردان نکونام لیگ را با برد آغاز کردند

صدرنشین، جای پایش را سفت کرد

هفته شانزدهم لیگ برتر، دیروز هم با انجام یک مسابقه دیگر ادامه پیدا کرد که طی آن استقلال و صنعت نفت از ساعت: 17:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند که قضاوت این بازی را حسن اکرمی برعهده داشت.
 جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان در این بازی، استقلال را با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سیدابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی روانه میدان کرد.
سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صنعت نفت نیز طلایی‌پوشان آبادانی را با ترکیب پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی‌نژاد، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی‌مهر، محمدصادق بارانی و امیرمحمد پناهی به میدان فرستاد. در نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد و با موقعیت‌های نصف و نیمه دو تیم دروازه‌ها باز نشد.
با شروع نیمه دوم، نکونام دست به تغییر زد و امید حامدی‌فر را به جای مرادمند به میدان فرستاد. در این شرایط استقلالی‌ها که به دنبال گل بودند، به سمت دروازه نفت حمله کردند و دقیقه 47 رضاوند با یک پاس زمینی، توپ را به رمضانی که درون محوطه جریمه بود سپرد و در شرایطی که این بازیکن پشت به دروازه بود، توپ را به بیرون محوطه جریمه برگرداند و مهدی‌پور را صاحب فرصت کرد که شوت محکم و روی پای این بازیکن به زیبایی وارد دروازه حریف شد تا استقلال از میهمانش پیش بیفتد. مهدی‌پور با در دست گرفتن پیراهنی با تصویر کوین یامگا، گلش را به این بازیکن فرانسوی که به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم، نامش از فهرست استقلال خارج شد، تقدیم کرد. پس از این گل، استقلال تغییرات دیگری هم داشت، اما تغییری در جریان مسابقه رخ نداد و بازی دچار افت زیادی شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در نهایت این بازی با نتیجه 1-0 به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم با 35 امتیازی شدن، جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کند.

جستجو
آرشیو تاریخی