صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دو - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دو - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

President.ir

عیادت آیت‌الله رئیسی
از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس

رئیس جمهور عصر دیروز به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد. آیت‌الله رئیسی در عیادت از جانبازان 10 تا 70 درصد دوران دفاع مقدس، ضمن اطلاع از روند درمان آنان، چگونگی ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به این جانبازان را نیز جویا شد. رئیس جمهور همچنین در گفت‌و‌گویی کوتاه با پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی بخش جانبازان این بیمارستان از زحمات و تلاش‌های آنان برای ارائه خدمات به جانبازان دفاع مقدس قدردانی کرد.

 

میزان

سفر رئیس قوه قضائیه به عراق

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در پاسخ به دعوت رسمی فائق زیدان، همتای عراقی خود و به منظور تحکیم مناسبات حقوقی و قضایی تهران و بغداد، روز گذشته به این کشور سفر کرد. دیدار با ایرانیان مقیم عراق، مذاکره با مقامات قضایی عراق، پیگیری ویژه اقدامات دستگاه قضایی عراق در رسیدگی به پرونده ترور سرداران محور مقاومت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، همکاری‌های مشترک قضایی برای مقابله با تروریسم و ملاقات با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، از برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به عراق است. حجت‌الاسلام اژه‌ای در نخستین برنامه سفر خود به عراق، پس از خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد، در محل شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه، یاد شهیدان مقاومت و مبارزه با تروریسم را گرامی داشت.

 

ایرنا

بخش‌خصوصی، محور اصلی ششمین اکسپو ایران

معاون اول رئیس‌جمهور بااشاره به حمایت کامل دولت از برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، خواستار توجه به بخش‌خصوصی داخلی و خارجی در برگزاری این نمایشگاه شد، چرا که این امر هم موجب تقویت رابطه دولت و بخش‌خصوصی خواهد شد و هم موانعی نظیر تحریم، کمتر پیش روی مراودات تجاری بخش‌خصوصی قرار خواهد گرفت.
محمد مخبر این مطلب را روز گذشته در نشست شورای سیاست‌گذاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) مطرح کرد که به ریاست وی برگزار شد.
معاون اول رئیس‌جمهور همچنین اظهارکرد: بخش‌خصوصی باید محور اصلی برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی