صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و یک - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

تبریک ۲۰ نفر دیگر از سران
و رؤسای کشورها به دکتر رئیسی

پس از پیام سران و مقامات ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، کرواسی، چین، اتیوپی، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان، 20 نفر دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف از جمله عربستان، ترکمنستان و هند با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

 

ایرنا

موافقت با تهاتر بدهی دولت
به آستان قدس رضوی

در یکصد و هشتمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، با درخواست مجوز تهاتر مطالبات آستان قدس رضوی موافقت و به دولت اجازه داده شد که از طریق روش‌های قانونی نسبت به تهاتر بدهی خود به این مجموعه اقدام کند.

 

ایسنا

در اوج قدرت هستیم

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز در اوج قدرت هستیم، اظهار داشت: قبل از انقلاب بالاترین برد موشکی که در دریایی داشتیم ۴۰ کیلومتر متعلق به موشک «هارپون» بود، ولی امروز فقط از روی شناورهای کوچک ما که شش متری هستند، موشک‌هایی با برد ۳۰ کیلومتر شلیک می‌شود؛ موشک‌هایی که صفر تا صد آن در درون کشور ساخته شده است.

 

تسنیم

فرصت بررسی‌ صلاحیت داوطلبان انتخابات ادامه دارد

شورای نگهبان همچنان فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را دارد. داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تأیید صلاحیت شده ولی شورای نگهبان نظر به عدم تأیید یا عدم احراز آنها دارد، همچنان فرصت حضور در انتخابات را دارند.
بر همین اساس شورای نگهبان از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه فرصت بررسی مجدد پرونده افرادی که درخواست بررسی مجدد صلاحیت خود را ثبت کرده‌اند را دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی