صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

روی خط جشنواره

انتشار پوستر فیلم «مجنون»

همزمان با اکران فیلم سینمایی «مجنون» به کارگردانی مهدی شامحمدی در سینماهای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، پوستر این فیلم با طرحی از محمد تقی‌پور منتشر شد.
 فیلم سینمایی «مجنون» به کارگردانی مهدی شامحمدی و تهیه‌کنندگی عباس نادران با استقبال مردم در سینماها روبه‌رو شده و طی ۲ شب گذشته به سانس فوق‌العاده رسیده است.  این فیلم سینمایی که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است بخشی از حماسه‌آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.
/ مهر

 

«پرواز ۱۷۵» در بخش نگاه نو

فیلم «پرواز ۱۷۵» اثری است به کارگردانی محمدحسین حقیقت که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد؛ فیلمی که روایتی از شهدای مظلوم دفاع مقدس
است.  کارگردان فیلم سینمایی «پرواز ۱۷۵» را می‌توان جوان‌ترین کارگردان فیلم اولی حاضر در جشنواره فیلم فجر امسال دانست.
این فیلم داستان بهنام پسر بچه جنوبی است که یک ماهی کفور بزرگ را صید می‌کند.  مادر او از دل ماهی یک انگشتر بزرگ عقیق با نقوش حرم امام رضا(ع) پیدا می‌کند. بهنام انگشتر را به شهر برده و می‌فروشد.
 انگشتر دست به دست می‌شود تا به دست مادری می‌رسد که سال‌ها در انتظار پسر مفقودالاثرش بوده است.
/فارس

 

انتشار پوستر انیمیشن «رویاشهر»

 پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی با طرحی از هادی محمدیان منتشر شد.
 این اثر ۹۰ دقیقه‌ای با مدیریت دوبلاژ امیرهوشنگ زند در چهارسال ساخته شده است و میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده، منوچهر زنده‌دل، نگین کیانفر، اردشیر منظم، لیلا کوهسار، آرزو آفری و ارسلان جولایی از صداپیشگان آن هستند.  «رویاشهر» که برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده، داستان پسر بچه‌ای‌ به نام «آرات» است که تصمیم دارد شهرش را از نابودی نجات دهد. /روابط عمومی

جستجو
آرشیو تاریخی