صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

پیشنهاد

میزبانی «برمودا» از چهره‌های قدیمی تلویزیون

«برمودا» به میزبانی کامران نجف‌زاده این هفته میزبان چهره‌های قدیمی تلویزیون است. امیرحسین مدرس، مریم کاویانی و محمد اصغری، شنبه تا دوشنبه میهمان تاک‌شوی جدید شبکه نسیم شده تا با چالش‌های متفاوت این برنامه مواجه شوند. تاک‌شوی کامران نجف‌زاده هر هفته شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

 

9 شب آخر چنگیزخان مغول

رمان «چنگیزخان؛ نُه‌رؤیا» نوشته گلزان چیناگ به‌ تازگی با ترجمه محمد همتی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌ کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتابخانه ادبیات داستانی معاصر» است و درباره ۹ شب آخر زندگی چنگیزخان در بستر مرگ است که با کابوس‌ها و خاطرات خود روبه‌رو بوده و با آنها دست و پنجه نرم کرده تا از دنیا رفته است./ مهر

 

عضویت رایگان کتابخانه‌ها در دهه فجر

علاقه‌مندان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سامان و پرتال‌های کتابخانه‌ای و دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند. همچنین در این طرح، اعضایی که منابع امانی‌شان شامل جرایم دیرکرد می‌شود، در صورتی که در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکرد خواهند شد.

 

«سروهای همیشه سروناز» در تماشاخانه ماه

نمایش «سروهای همیشه سروناز» که به داستان بانوان قهرمان و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، به نویسندگی و کارگردانی ندا ثابتی از ۱۵ الی ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود. در این نمایش زهرا هداوند‌خانی و ندا ثابتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نقد و بررسی کتاب «داروین در عهد قاجار»

نشست نقد و بررسی کتاب «داروین در عهد قاجار» نوشته محمدعلی سنقری روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. این ‌کتاب به ‌تازگی با مقدمه و تصحیح محمد معصومی توسط نشر کرگدن منتشر شده و نشست نقد و بررسی آن با حضور محمدعلی گمینی و محمد معصومی همراه است./ مهر
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی