صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

بعد از من شرایط اردو و خرید بازیکن پرسپولیس بهتر شد

گل‌محمدی: شاید مشکل از وجود من بود!

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس که دیروز به عنوان کارشناس بازی تیم ملی برابر ژاپن در استودیوی آنتن حاضر شده بود، در این گفت‌وگو البته تلاش کرد که صحبت خاصی در مورد پرسپولیس انجام ندهد اما به هر حال در پاسخ به سؤالات پیرامون پرسپولیس، دلخوری از مدیریت باشگاه و جانشینی اوسمار اظهارات جالبی داشت. یحیی البته گلایه از رضا درویش را بار دیگر بیان کرد و همچنین حاضر به اعلام حمایت از اوسمار ویرا نشد تا مشخص شود شاید از این مربی برزیلی هم کمی دلخوری داشته باشد یا او را شایسته سرمربیگری پرسپولیس نداند. او در مورد پایان کارش عنوان کرد: «چهار سال خوب داشتم و نتایج‌مان نسبتاً خوب بود. خدا کمک کرد و هواداران حمایت کردند و نتایج خوبی گرفتیم اما با انتظاراتی که از پرسپولیس وجود دارد، من احساس کردم اگر در تیم حضور داشته باشم، شرایط برای تیم مهیا نخواهد بود. احساس کردم اگر نباشم بهتر و به نفع تیم است. نمی‌خواهم زیاد در مورد جزئیات و شرایطی که بود صحبت کنم اما در هر صورت امیدوارم هرجایی که هستم، به جوانان و فوتبال کشورم کمک کنم.»
گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا از اوسمار حمایت می‌کند، چنین واکنشی داشت: «زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل و شرایط پرسپولیس صحبت کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی برای تیم خواهد افتاد و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا از مسئولان پرسپولیس دلخوری دارد، توضیح داد: «ببینید بحث دلخوری نیست. بحث این است که در تیم بزرگ باید شرایط برای همکاری وجود داشته باشد و این شرایط برای من وجود نداشت. این شرایط را برای من مهیا نکردند و چیزی نبود که احساس کنم همه می‌خواهند این تیم موفق شود. شاید مشکل از وجود من بود و من با توجه به تصمیمی که گرفتم، خواستم جدا شوم. بعد از رفتن من هم شرایط اردو و خرید بازیکن بهتر شد و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.»

جستجو
آرشیو تاریخی