مرور

معاون رئیس‌جمهور
 در امور زنان و خانواده اعلام کرد
دستور رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها برای ورود جدی به حوزه زنان و خانواده
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها دستور داده‌ که به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و روی بحث خانواده‌محوری به‌صورت جدی وارد شوند.
به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، درباره اقدامات دولت برای بهبود وضعیت مادران کارمند اظهار داشت: ما برنامه‌های دورکاری را برای مادران در دستور کار داریم و امید است با همکاری دستگاه‌ها به تصویب برسد.
وی افزود: رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها دستور داده‌ که به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل و روی بحث خانواده‌محوری به‌صورت جدی ورود پیدا کنند.معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: در نشستی که اخیراً با رئیس‌جمهور داشتیم، مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی با نگاه خانواده‌محوری همه طرح‌ها و سازکارهای لازم را ارائه کنند و طرح‌ها با همکاری معاونت زنان و خانواده، تنظیم و اجرایی شوند که یکی از موارد، بحث کارمندان است.

 مدت سربازی  تغییر نمی‌کند
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدت خدمت دوره سربازی تغییر نمی‌کند.
در اطلاعیه‌ این سازمان آمده است: در راستای طرح تحول خدمت سربازی با شرایط فعلی، میانگین مدت خدمت در مناطق مختلف کشور و با اعمال امتیازات کسر خدمت ویژه متأهلین، کسر خدمت به تعداد فرزندان، کسر خدمت محققین و نخبگان، کسر خدمت ویژه مناطق خدمتی و… به کمتر از ۱۴ ماه رسیده و عملاً دغدغه‌ای که مورد نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده تأمین شده است.
ستاد کل نیروهای مسلح به منظور تحکیم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، استفاده از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم برای جوانان در انجام خدمت وظیفه عمومی و رشد، تعالی و توانمندسازی مشمولان، با همکاری و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی در سالیان اخیر ضمن افزایش حقوق سربازان، در زمینه مهارت‌آموزی و اشتغال آنان نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی