صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

اخبار

«قصه خیابان‌های ۵۷» میزبان نوجوانان

همزمان با ایام دهه فجر دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با ایده‌پردازی و اجرای اعضای باشگاه نوجوانان و با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷» از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

 

آغاز پخش سریال طنز «چرخ گردون»

مجموعه «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی از 14بهمن‌ماه به عنوان سریال شبانگاهی شبکه دو از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 میزبان مخاطبان سیما خواهد بود. حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر‌نصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ‌چاپ، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، کریم قربانی، آیدا ابراهیمی، ماهک حسینی و... از جمله بازیگران این سریال هستند./فارس

 

«بی‌ تو» با موسیقی بهنام خدارحمی

یک اثر محلی بختیاری ارکسترال به نام «بی ‌تو» با صدای بهنام خدارحمی از آهنگسازان فعال موسیقی پیش‌روی مخاطبان قرار گرفت. شعر این قطعه توسط ربیع فرهمند و روی ملودی سروده شده و با همخوانی الهه صالحی اجرا شده است؛ ضمن اینکه پاشا هنجنی (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، رضا خاکزاد (کرنا)، امیر احدی (تار)، مسلم شریفی (بم تار)، پریسا احدی (سنتور)، آرش رضایی (بربت)، مسعود حبیبی (دف) و امیر دباغیان (دهل)، اعضای ارکستر حاضر در «بی‌ تو» هستند.

 

چاپ دوم «خاطراتم
در خانه موسیقی»

کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» تألیف فاضل جمشیدی ماحصل تجربه فعالیتش در خانه موسیقی است که اسفند‌ماه 1400 رونمایی و منتشر شد و به سبب استقبال به چاپ دوم هم رسیده است. عناوین مندرج در این کتاب به‌تبع موضوعات و مباحث در مقاطع رخ داده است. برخی از عناوین بخش‌های مختلف این کتاب به شرح ذیل است: قبل از خانه، ترک کارخانه به سمت خانه، استقرار در خانه کوچک قرضی، در فکر خانه‌ای بزرگ‌تر، بهترین جشن خانه، منزل نو مبارک، 7 گلابی بر درخت!.

جستجو
آرشیو تاریخی