کشف 54 کیلو گرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای

گروه حوادث/ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۴ کیلوگرم حشیش از یک سوداگر مرگ در غرب تهران خبر داد.
سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در غرب تهران، با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر، که از عاملان اصلی قاچاق محموله‌های مواد مخدر و روانگردان است، اقدام به توزیع گسترده موادمخدر در غرب پایتخت کرده است.
مأموران با رصد لحظه‌به‌لحظه فعالیت‌های سوژه در نهایت اطمینان حاصل کردند که این فرد مقادیر قابل توجهی موادمخدر و روانگردان تهیه  کرده و قصد توزیع گسترده آن را دارد.
بنابراین ضمن  هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و با شناسایی مخفیگاه متهم تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با هماهنگی از سوی مرجع قضایی به محل اعزام و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند و در بازرسی انجام شده از مخفیگاه وی ۵۴ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.
باباپور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی