صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

پـــاد

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری

آیت الله رئیسی در پیامی درگذشت حاج دریول حیدری پدر شهیدان سرفراز مهدی، حبیبه و لیلی حیدری را تسلیت گفت. رئیس جمهور در پیام خود تصریح کرد: این پدر فداکار که سه فرزند دلبند خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج فراق آنان را با صبوری و دلی سرشار از ایمان به خدا تحمل کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

 

مهر

دیدار وزرای سابق و فعلی
امور خارجه با ولایتی

جمعه گذشته امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه وزرای سابق امور خارجه با علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه که با حضور کمال خرازی، محمدجواد ظریف و منوچهر متکی صورت گرفت، در حوزه‌های مختلف سیاست خارجی بحث و تبادل‌نظر شد. افراد حاضر در این نشست، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سال 1360 تاکنون بودند.

 

ایسنا

برد هزار کیلومتری موشک‌های نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با اشاره به ارتقای توانمندی موشکی ناوگان جنوب، گفت: این ارتقا از نظر تعداد و برد بوده، تا جایی که برد این موشک‌ها به هزار کیلومتر رسیده است. امیر دریادار شهرام ایرانی اضافه کرد: بزودی هواناوهایی به نیروی دریایی الحاق خواهند شد که توانمندی موشکی با برد بلند به آنها اضافه شده است.

 

ایرنا

آفریقای جنوبی در حمایت از فلسطین تسلیم هیچ فشاری نمی شود

«فرانسیس مُلُوی»، سفیر آفریقای جنوبی در تهران حمایت کشورش از مردم فلسطین را مرتبط با تاریخ مبارزه آفریقای جنوبی برای آزادی دانست و گفت: در حمایت از فلسطین تسلیم هیچ فشاری نخواهیم شد؛ آنچه اسرائیل در غزه انجام داده به‌وضوح نسل‌کشی و وظیفه ما جلوگیری از قتل‌عام و جنایت است.

جستجو
آرشیو تاریخی