صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

فارس

 رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب
برای شهدای نهاجا

کنگره بزرگداشت شهدای نیروی هوایی ارتش دیروز  با حضور رئیس مجلس، فرمانده ارتش و خانواده‌های شهدا برگزار شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه لوح این کنگره یادداشتی مرقوم کردند که در این مراسم منتشر شد. یادداشت رهبر انقلاب به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ـ سلام و رحمت خداوند و درود و تحیت اولیای خدا بر ارواح طیبه این شهیدان پیشگام و ثابت قدم. یاد درس‌آموز این عزیزان گرامی و برقرار باد.
سیدعلی خامنه‌ای

 

ایرنا

تشییع استاندار فقید
آذربایجان شرقی در تبریز

آئین تشییع سردار زین‌العابدین خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی یکم بهمن ۱۴۰۲ با حضور اقشار مختلف مردم این استان در تبریز برگزار شد و  پیکر این جانباز سال‌های دفاع مقدس، برای خاکسپاری به ارومیه منتقل شد.

 

تسنیم

تشییع پیکر 5 شهید ایرانی
در حرم حضرت زینب(س)

پیکرهای مطهر پنج مستشار ایرانی که شنبه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در منطقه «المزه» دمشق به شهادت رسیدند، روز گذشته در حرم حضرت زینب(س) تشییع شد. یکی از شهدا به نام محمدامین صمدی فرزند سرهنگ مجید صمدی، رئیس پلیس سابق گذرنامه فراجا است.

 

ایرنا

امدادرسانی ناوشکن الوند ارتش
 به لنج حادثه‌دیده ایرانی

طی عملیات امداد و نجات توسط ناوشکن الوند نیروی دریایی ارتش در محدوده آب‌های شمال اقیانوس هند و دریای عمان، لنج صیادی ایرانی که بیش از 20 روز از گم‌شدنش می‌گذشت، پیدا شد. مأموریت نجات لنج ایرانی در جایی انجام شد که ناوهای غیرموجه با حضور زائدشان در منطقه باوجود درخواست‌های مکرر لنج ایرانی برای دریافت کمک هیچ‌گونه پاسخی به آنها ندادند.

جستجو
آرشیو تاریخی