صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

پیام سید حسن نصرالله به همایش غزه؛ نماد مقاومت:

گزینه‌ای جز مقاومت، اشتباه و خیال است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی نشان شکست را در ضمیر صهیونیست‌ها حک کرد، تصریح کرد: هر کس باور دارد این امت گزینه‌ای جز مقاومت دارد بسیار در اشتباه و خیال است.
سیدحسن نصرالله با اشاره به اینکه گزینه‌ عادی‌سازی روابط با دشمن موجب شد آرمان فلسطین در معرض تهدید قرار گیرد، ادامه داد: با طوفان الاقصی مقاومت به همه‌ کوشش‌ها برای کنار زدن آرمان فلسطین، سیلی سختی نواخت و تأکید کرد این آرمان اگر مقاومت و اسلحه و فداکاری‌هایش نبود، زنده نمی‌ماند.
وی  با بیان اینکه خون شهیدان حامی غزه در لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران، با خون شهیدان غزه و کرانه‌ باختری به وحدت و همگرایی رسیده‌اند و یکدیگر را کامل می‌کنند، تصریح کرد: این همان وحدت خون، سلاح، میدان و هدف است که خواب را از چشم دشمنان ما ربوده. این همان چیزی است که باید ادامه‌اش دهیم و بکوشیم بر حجم و عمق و امتداد آن بیفزاییم. هر کس باور دارد این امت گزینه‌ای جز مقاومت دارد بسیار بسیار بسیار در اشتباه و خیال است.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه اسرائیل، فلسطین را نه با دیپلماسی بلکه با سلاح و قدرت اشغال کرد، افزود: ما به عنوان امت هیچ گزینه‌ای جز مقاومت نداریم، چیزی جز مقاومت در دست نداریم و چیزی جز مقاومت برای دل بستن به آن نداریم. همایش بین‌المللی «غزه؛ نماد مقاومت»، روز گذشته در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
جستجو
آرشیو تاریخی