صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۳۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

ایران در یک قدمی پارالمپیک پاریس
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست ژاپن در نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، با صعود به فینال، به یک قدمی سهمیه پارالمپیک رسید.
در هشتمین روز رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تایلند تیم ایران امروز درمرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن رفت و با نتیجه ۶۳ - ۴۸ شکست داد و فینالیست شد. ملی‌پوشان ایران در مرحله فینال به مصاف برنده دیدار استرالیا و کره‌جنوبی می‌رود.  تیم ملی بسکتبال با ویلچر دور مقدماتی تیم‌های کره جنوبی، تایلند، ژاپن و چین را برد و تنها باختش مقابل استرالیا رقم خورد و در مرحله یک چهارم نهایی برابر افغانستان پیروز شد.  تیم قهرمان این رقابت‌ها سهمیه پارالمپیک پاریس را می‌گیرد.
 
قضاوت داوران ایرانی‌ در جام ملت‌ها
دیدار تیم‌های فوتبال عمان و تایلند از گروه F جام ملت‌های آسیا در حالی فردا اول بهمن ماه برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک داوران این بازی هستند. همچنین علیرضا فغانی به عنوان داور جهارم در این دیدار حضور دارد.

آرزوی سلامتی ملی پوشان برای یامگا
کوین یامگا، هافبک فرانسوی استقلال چهار روز قبل در برخورد با امید حامدی‌فر در تمرین آبی‌پوشان دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد و از همان زمان در بیمارستان بستری است. در همین رابطه، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان، دیروز و  در فاصله چند ساعت تا آغاز دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر هنگ‌‌کنگ برای ستاره استقلال آرزوی سلامتی کرده و دعا کردند او هرچه سریع‌تر به میادین بازگردد.

دونده‌های ماراتن ایران راهی هنگ‌کنگ شدند
دونده‌های ملی پوش ماراتن ایران بعد از اینکه تجربه تلخ نیمه ماراتن قهرمانی آسیا و جایزه یک میلیاردی  که با گاف فدراسیون ازدست دادند، بامداد دیروز برای تجربه‌ای دیگر راهی هنگ کنگ شدند.  این بار برای رقابت با دونده‌های ماراتن آسیا. صابر چرخی و منصور بیات با همراهی محمد جواد صیادی مربی به هنگ کنگ پرواز کردند تا فردا مسابقه جدیدی را تجربه کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی