صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۳۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

بازیکن فلسطین: جهان باید مدافع مظلوم باشد

فرخ حسابی / میکائیل ترمانینی بازیکن فلسطین درباره شرایط این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا با وجود اتفاق‌هایی که در غزه رخ داد، به خبرنگار «ایران» گفت: «ما حدود یک ماه در کمپ تمرینی بودیم ولی اتفاق‌های غزه روی تیم ما تأثیر گذاشت و نمی‌توانیم منکر آن شویم، ولی با این حال سعی کردیم خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم.»
او درباره اینکه فلسطین دومین تیم پرطرفدار جام می‌تواند بعد از قطر باشد و خیلی‌ها از جمله ایرانی‌ها از این تیم حمایت می‌کنند، عنوان کرد: «قطعاً جهان باید حامی کسی باشد که مظلوم واقع شده است و آن را همراهی کند تا به حقش برسد. ما از همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند، ممنون هستیم و قدر آنها را می‌دانیم.»
این مدافع که در الکاظمیه کویت بازی می‌کند، درباره اینکه شکست قبلی برابر ایران چه تأثیری روی کارتان داشت که مقابل امارات اینقدر خوب بازی کردید، یادآور شد: «ما برابر امارات با بدشانسی نتوانستیم به پیروزی برسیم ولی ایران تیم بزرگ و قدرتمندی است که بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. ما مقابل ایران خوب بازی نکردیم و نتوانستیم تاکتیک‌شان را خنثی کنیم اما برای بازی با امارات سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. فکر می‌کنم که این کار را هم کردیم و سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.»

جستجو
آرشیو تاریخی