صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

معاون علمی رئیس‌جمهور خبر داد

اختصاص وام قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیونی به بانوان فناور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از اختصاص وام قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی به بانوان فناور و کارآفرین دعوت شده به‌گردهمایی بانوان موفق و فعال در حوزه فناوری و مشارکت اجتماعی خبر داد.
به گزارش ایسنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به رویداد «مادرانه، فناورانه» که در تالار دکتر ربیعی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، درباره نسبت بین زن و کارآفرینی، گفت: وقتی از کارآفرینی سخن به میان می‌آید، دو گزاره قابل طرح است؛ نخست اهمیت کارآفرینی و دوم اهمیت و ارزش کارآفرین شدن.
وی کارآفرینی را از کارآفرین شدن مهم‌تر خواند. به باور او، کارآفرین شدن کاری به غایت دشوار است و اگر در افراد این خاصیت نباشد و صرفاً متأثر از تجربیات کارآفرینان موفق به این حیطه ورود کرده باشند، بی‌تردید، تجربه موفقی نخواهند داشت و اساساً هر کسی لازم نیست کارآفرین شود. 
فرزانه دانشمند، فعال در حوزه هوش مصنوعی و صنعت نفت، بهاره صفارنیا، فعال در حوزه مشارکت اجتماعی، فریبا فهیم یحیایی، فعال حوزه پژوهش و فناوری، زیبا عزیزی، چهارمین دختر برتر روستایی جهان، الهام زند، مدیر پروژه مستند مادران ایرانی، فاطمه چهرئی، مدیرعامل یک شرکت خلاق، خدیجه سعیدپور، بانوی کارآفرین نمونه کشوری و بهار صالحی، مدیر یک کافه کتاب، از بانوان کارآفرین و نوآوری بودند که در این رویداد تجربیات خود را با حاضرین به اشتراک گذاشتند.
جستجو
آرشیو تاریخی