صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

ردپایتان را در ویندوز پاک کنید

حفظ حریم خصوصی یکی از موضوع‌هایی است که اهمیت زیادی دارد و از ابعاد مختلفی قابل بررسی است. یکی از نگرانی‌های کاربران، تعقیب فعالیت آنها در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است.
 هر یک از ما ممکن است برای کارهای پژوهشی، مالی یا شخصی به وب‌سایت‌هایی سر زده باشیم که نخواهیم دیگران از آن مطلع شوند به همین دلیل پاک شدن ردپای کاربران از تاریخچه فعالیت آنها در اینترنت اهمیت زیادی دارد.
 یکی از بهترین راهکارها برای پاک شدن این ردپا،  نرم‌افزار  R-Wipe & Clean است که راهکاری مناسب به منظور حذف فایل‌های بلااستفاده و حفظ حریم خصوصی کامپیوترتان محسوب می‌شود. 
با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی ردپای فعالیت‌های آنلاین یا آفلاین خود را از ویندوز پاک کنید.
پاک کردن فایل‌های موقت اینترنت، تاریخچه صفحات وب مرور شده، کوکی‌ها، رمزهای عبور، اسنادی که به تازگی مطالعه کرده‌اید و بسیاری از موارد دیگر را می‌توانید به سادگی با این نرم‌افزار انجام دهید. این نرم‌افزار قادر است ردپای شما را در بیش از 200 برنامه مختلف پاک کند.
 همچنین اگر علاقه‌مند به افزودن فضای هارد سیستم خود هستید، این برنامه امکان حذف اطلاعات بی‌فایده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به دو صورت سریع یا ایمن فایل‌ها و پوشه‌ها را در یک مرحله حذف کنید.
 همچنین از هر دو سیستم FAT و NTFS پشتیبانی شده و امکان پاک کردن فایل‌ها به صورت دوره‌ای یا لحظه‌ای در پس‌زمینه فراهم شده است.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به حذف برگشت‌ناپذیر تمامی فایل‌ها و پوشه‌ها و حذف ردپای فعالیت‌هایتان در سیستم اشاره کرد. 
پشتیبانی از FAT و NTFS، قابلیت زمان‌بندی برای انجام فرایندهای پاکسازی، کار با کامپیوتر در حالت مخفی (StealthMode) و نیز ممانعت از باز شدن پاپ‌آپ‌ها از دیگر مزیت‌های این برنامه محسوب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را به رایگان از وب‌سایت پی‌سی‌ورلد به آدرس
 WWW.p30world.com دانلود کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی