صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

واکنش هنرمندان

#وطن‌ام تسلیت
«تسلیت کرمان»، «وطن‌ام تسلیت»، «هموطن کرمان به گروه خونی O منفی نیاز دارد» و... مؤلفه‌های تکرار شونده‌ای است که در مرور فعالیت چند روز اخیر اهالی فرهنگ و هنر در فضای مجازی می‌بینیم. تعدادی از چهره‌های هنری و ورزشی در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، این حادثه را به مردم ایران تسلیت گفتند. در حوزه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون هنرمندانی چون رضا میرکریمی، رسول صدرعاملی، رضا کیانیان، سید محمود رضوی، امین حیایی، فرهاد قائمیان، محمدرضا گلزار، پرویز پرستویی، احترام برومند، بهرنگ علوی، هنگامه قاضیانی،  هوتن شکیبا، سحر دولتشاهی، پردیس پورعابدینی، سعید روستایی، ویشکا آسایش، محسن کیایی، سینا مهراد، بهاره افشاری، حبیب رضایی، الهام پاوه‌نژاد، از جمله هنرمندانی هستند که با انتشار مطالبی در شبکه‌های مجازی با هموطنان و شهدای این حادثه غیرانسانی و وحشیانه ابراز همدردی کردند. در حوزه موسیقی نیز فعالان عرصه موسیقی و هنرمندانی چون علیرضا قربانی، همایون شجریان، علیرضا عصار، محمد اصفهانی، سهراب پورناظری، سالار عقیلی، محسن چاوشی، وحید تاج، تهمورس پورناظری، بهزاد عبدی، محمد معتمدی، علی زندوکیلی، مصطفی راغب، شهادت مظلومانه هموطنان‌مان را تسلیت گفتند.

 

فرهاد قائمیان: اقدام تأسف‌بار، ناجوانمردانه و مذبوحانه تروریستی، در گلزار شهدای شهر کرمان مقارن با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع کثیری از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر سنگدلی نمایان دشمنان جنایتکار ملت ایران را ثابت کرد. اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و محکوم نمودن این اقدام ذلیلانه جنایت‌بار، از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه دلخراش، علو درجات و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت دارم.

مهرداد خوشبخت: خیلی متأسف شدم و روح شهدای حادثه کرمان شاد و خدا به خانواده‌های محترمشان صبر بدهد که عزیزانشان را از دست داده‌اند. امیدوارم یک روز این دشمنی‌ها از بین برود که باعث از بین رفتن مردم بی‌گناه می‌شود.

حسام‌الدین سراج: ایران تسلیت. زمین گویی غمی بنهفته داره.
 

رشید کاکاوند: خون هر هموطنی که بر خاک می‌ریزد جراحتی بر تن ایران عزیز ماست.


مجید انتظامی: تسلیت هموطن داغدیده # کرمان، تسلیت ایران.


همایون شجریان: تسلیت به هم‌میهنان سوگوارم... تسلیت به سرزمینم ایران... در کنار شما داغدار و سوگوارم.

محمد معتمدی: با انتشار استوری که در تصویر آن شهادت مردم عزیز کرمان را نشان می‌داد در شرح آن نوشته: «از کرمان به عرش»

وحید تاج: دردا و دریغا که در این بازی خونین بازیچه ایران دل آدمیان است. تسلیت به مردم کرمان.

علی قمصری: کشتن هموطنانم را تاب نمی‌آورم. تروریسم خوب و بد نداریم. ترور در نفس خود عملی شیطانی است. تسلیت به کرمان تسلیت به ایران.

میلاد کی‌مرام: تروریست تا ابد محکوم است، کشتن انسان بی‌گناه تا ابد محکوم است.

حامد بهداد: بسیار متأسفیم برای کشته شدن هموطنان عزیزمان که بی‌گناه و بی‌دفاع زندگی قشنگ خویش را از دست دادند. تسلیت.

افشین هاشمی: دوست داشتم امروز عکسی از مادرم بگذارم، شادباش روز مادر. ولی مگر می‌شود با این همه فرزندان مادر غرق خون دیده، مادران فرزند در آغوش خون کشیده و این همه خون که می‌چکد از دیده.

احسان علیخانی: لعنت بر هر تفکر با عقیده کثیفی که برای اثبات خود، جان انسان‌های بی‌گناه را می‌گیرد. کرمان تسلیت.

علی ضیا: جنایت به هر بهانه‌ای محکومه، خون مظلوم دامن ظالم رو می‌گیره، این سنت الهی است، تسلیت به ملت شریف ایران و مردم کرمان.

جستجو
آرشیو تاریخی