صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد - ۱۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مقاومت بر زمان و مکان سیطره دارد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین در نطقی تلویزیونی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز پذیرش اراده ملت فلسطین ندارد. هنیه در این سخنرانی که از شبکه الجزیره به صورت زنده پخش می‌شد، گفت: مردم ما در غزه همچنان در هشتاد و هشتمین روز تجاوز اشغالگران، مصادیق پایداری و استواری را نمایش دادند.
وی درخصوص آزادی اسرای دشمن صهیونیستی افزود: اسرای دشمن جز براساس شروط مقاومت آزاد نمی‌شوند، چراکه در غزه و فلسطین مقاومت است که بر زمان و مکان سیطره دارد. رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تلفات ارتش صهیونیست گفت: مردان مقاومت تانک‌ها و تانکرهای اشغالگر را به تابوت‌های زغالی تبدیل کردند و برای جهانیان اسطوره‌های پایداری و مقاومت شدند.
هنیه گفت: هیچ امنیت، ثبات و آینده‌ای در منطقه وجود ندارد مگر اینکه مردم ما به حقوق مشروع خود در کشور خود با پایتختی بیت المقدس دست یابند. او در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: هرگونه طرح و برنامه‌ای در خصوص حل مسأله فلسطین بدون حماس و جناح‌های مقاومت، توهم و سراب است. هنیه در پایان سخنانش با تقدیر از حامیان فلسطین گفت: ما بر کسانی که در لبنان، عراق و یمن و سراسر جهان از ما حمایت کردند درود می‌فرستیم، همچنین از کشور آفریقای جنوبی به دلیل طرح دعوی در دادگاه بین‌المللی علیه جنایات اسرائیل علیه مردم ما تشکر می‌کنیم.
جستجو
آرشیو تاریخی