صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و هفت - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای‌مجازی

خبر شاکردوست درباره فیلم «شه‌سوار»
الناز شاکردوست، نخستین تصویر از فیلم سینمایی «شه‌سوار»، کار حسین نمازی را به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته: «در فیلم شه‌سوار مهرداد صدیقیان و الناز حبیبی ایفای نقش می‌کنند که نام سایر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی بزودی رسانه‌ای خواهد شد. حسین نمازی که کارگردانی و نویسندگی شه‌سوار را برعهده دارد، پیش از این تجربه موفق «شادروان» و «آپاندیس» را در کارنامه خود ثبت کرده است. داستان این فیلم طی سه شبانه‌روز و در یک مراسم عروسی رخ می‌دهد.» این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده است.» بنابر نوشته این بازیگر سینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی شه‌سوار به تازگی تمام شده است.

خوشحالی الهه حصاری برای بازی در فیلم «هفتاد سی»
الهه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی«هفتاد سی» که هوتن شکیبا هم در آن دیده می‌شود، نوشته: «خدارا شکر می‌کنم برای حضور در پروژه‌ای که همه تیم علاوه بر حرفه‌ای بودن، خوش‌قلب‌ترین انسان‌های روی زمین بودند.» او در آخر برای همه عوامل ساخت این فیلم سینمایی آرزوی درخشش کرده است. «هفتاد سی» نخستین تجربه کارگردانی بهرام افشاری است و سیدابراهیم عامریان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. این فیلم سینمایی که یک اثر طنز اجتماعی است، پنجمین همکاری بهرام افشاری و سیدابراهیم عامریان به شمار می‎آید. بهرام افشاری، هوتن شکیبا، الهه حصاری، صدف اسپهبدی، حسین پاکدل و مهدی حسینی‌نیا و با هنرمندی سیاوش طهمورث و ناهید مسلمی بازیگران «هفتاد سی» هستند. «فسیل»، همکاری پیشین بهرام افشاری و سیدابراهیم عامریان این روزها در سینماهای سراسر کشور بر پرده است که برخی از آن به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یاد می‌کنند.

نوشته شجاعی طباطبایی درباره نمایشگاهی گروهی
مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و گرافیست، خبر از برگزاری نمایشگاه گروهی کارتون طوفان الاقصی داده است. بنابر مطلب منتشر شده در صفحه این هنرمند، محمد حسین نیرومند، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندانی هستند که آثاری در این نمایشگاه عرضه کرده و پیش روی علاقه‌مندان خواهند گذاشت. افتتاحیه این نمایشگاه، دوشنبه یازدهم دی ماه سال‌جاری، ساعت 11 صبح در خانه کاریکاتور ایران و با همکاری حوزه هنری انجام می‌شود.

کارگاه داستان‌نویسی فرهاد حسن‌زاده
فرهاد حسن‌زاده، چهره شناخته‌شده ادبیات کودک و نوجوان در تازه‌ترین استوری خود خبر از برپایی بیستمین کارگاه داستان‌نویسی، ویژه گروه سنی کودک 9 تا 12 سال و نوجوانان 13 تا 16 سال داده است. این کارگاه به شکل آنلاین برگزار می‌شود و ویژه فصل زمستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به صفحه این نویسنده که برنده دو دوره لوح سپاس جایزه هانس کریستین اندرسن است، بزنید.

یادآوری ده‌نمکی درباره فیلم زندانی‌ها
مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما در پست تازه‌اش بخشی از فیلم سینمایی زندانی‌ها را با دنبال‌کنندگان صفحه‌اش به اشتراک گذاشته است. زندانی‌ها یک فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی محصول سال ۱۳۹۷ است که اکران آن از اواخر اسفند همان سال آغاز شد. داستان این فیلم درباره طاها دانشجوی الهیات است که برای نوشتن پایان‌نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند. این دو زندانی پس از آزادی نقشه می‌کشند گنجی را که در اطراف یک امامزاده وجود دارد، پیدا کنند. در پایان فیلم پس از کلی دردسر در پیدا کردن گنج، سرانجام آن را پیدا می‌کنند و پس از باز کردن در صندوق متوجه می‌شوند که فقط یک قرآن خطی قدیمی در آن صندوق وجود دارد. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تأثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

جستجو
آرشیو تاریخی