وداع با محمدی در ورزشگاه آزادی

رؤیای ملیکا برآورده شد

پریسا غفاری
خبرنگار

هفته‌ای که گذشت، جامعه ورزش روزهای تلخ و ناباورانه‌ای را پشت سر گذاشت. حوالی صبح یکشنبه (سوم دی‌ماه) بود که بعد از مصاحبه رئیس اورژانس شهرستان بم مشخص شد، در یک سانحه رانندگی، جامعه فوتبال ایران عزادار شده و ملیکا محمدی، ستاره 23 ساله فوتبال زنان براثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرده و 2 همبازی او در تیم ملی و باشگاه خاتون بم (زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی) به بیمارستان منتقل شده‌اند.
طی این یک هفته مراسم مختلفی برای یادبود این مرحومه برگزار شد که هر یک، داغ نبود او را زنده‌تر کرد. ملیکای دوست داشتنی اما این بار برای وداع با استادیوم آزادی به تهران آمده تا در آغوش همبازی‌های خود با مستطیل سبزی که همیشه رویایش بازی در آن بود، وداع کند. روح او امروز هم‌نام با محل برگزاری مراسم تشییع آزاد خواهد شد تا برای آخرین بار با سرزمینی که به خاطر آن از امریکا به ایران برگشته بود، خداحافظی کند. مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال این اتفاق دردناک قرار است مراسم وداع با این فوتبالیست فقید را امروز ساعت 10 صبح در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. مریم منظمی، رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «این مراسم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و معاونت بانوان وزارت ورزش برگزار می‌شود و از جامعه فوتبال و فوتسال بانوان و همه عزیزان دعوت می‌کنیم تا در مراسم وداع این عزیز درگذشته ما را همراهی کنند.»
البته شنیده‌ها حاکی از این است که بسیاری از نایب رئیسان فدراسیون‌ها و ملی‌پوشان والیبال و بسکتبال در این مراسم خانواده ملیکا محمدی را همراهی می‌کنند. قرار است پیکر مرحومه برای خاکسپاری به کشور امریکا انتقال پیدا کند و در اختیار خانواده او قرار گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی