عنایتی: برای بازی با استقلال هیجان‌زده هستیم

رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: «خیلی هیجان‌زده هستیم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که افتخارات زیادی در سطح قاره آسیا و لیگ ایران دارد. می‌دانیم بازی فوق‌العاده سختی برابر این بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت داریم. نفراتی که به هر حال وجهه بین‌المللی دارند‌. بازیکنان جوان ما هم انگیزه‌شان زیاد است. می‌خواهیم ضمن محک زدن تجربیات آنها، در یک بازی بزرگ شرایط خود را هم در جدول از لحاظ فنی بهتر کنیم.»
او ادامه داد: «مقابل تیمی بازی می‌کنیم که خاطرات خیلی خوب و زیادی از آن دارم. استقلال پرمهره است و باید با تمام تمرکز در طول ۹۰ دقیقه کار کنیم تا بتوانیم با نتیجه گرفتن، شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. احساس می‌کنم تماشاگران و افرادی که پای تلویزیون نشسته‌اند، بازی خوبی می‌بینند. نتیجه با خدا است و فقط تلاش می‌کنیم. البته استقلال در کل تیم خطرناکی است و نمی‌توانیم یک نفر خاص را در نظر بگیریم. بازیکن تأثیرگذار در همه تیم‌ها وجود دارد اما تمام مهره‌های استقلال در تمام خطوط وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این کار ما را مقداری سخت می‌کند.»
عنایتی با قطع کردن سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پیکان می‌تواند مانع قهرمانی تیم سابقش در نیم‌فصل شود، عنوان کرد: «اینجا به عنوان سرمربی پیکان نشسته‌ام و مطمئن باشید به هیچ چیز جز موفقیت تیم خود فکر نخواهیم کرد. نمی‌توانم کتمان کنم عاشقانه استقلال را دوست دارم و سال‌ها با هوادارانش خاطرات زیادی داشته ام اما جایگاه من اکنون در کسوت مربیگری پیکان این است که تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار بگیرم. حدود ۲۵ سال است در فوتبال حضور دارم و همه مرا می‌شناسند. برای هدف خود خیلی دوست دارم بجنگم و دعوا کنم. مطمئن باشید تمام توان خود را برای دست پر بیرون آمدن از زمین به کار می‌گیریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی