حوادث جهان

قتل خواهر بر سر کادوی کریسمس
دو پسر نوجوان در ایالت فلوریدا در پی یک مشاجره بر سر کادوی کریسمس که به شلیک گلوله و مرگ خواهرشان انجامید، بازداشت شده‌اند.
به گزارش بی‌بی‌سی، خواهر ۲۳ ساله خانواده که خود صاحب یک فرزند ۱۰ ماهه است، در جریان این مشاجره از سوی برادر نوجوانش هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.
بنابر اعلام کلانتر ناحیه «پینه‌لس» در فلوریدا، این دعوا بر سر اینکه چه کسی کادوهای کریسمس بیشتری می‌گیرد آغاز شد و در جریان آن برادر کوچک‌تر خانواده که ۱۴ سال دارد، ابتدا به سینه خواهرش شلیک کرد و سپس برادر بزرگ‌تر که ۱۵ سال دارد با اسلحه‌ای دیگر به برادر کوچک‌تر شلیک کرد.
«باب گوالتری»، کلانتر پینه‌لس به خبرنگاران گفت؛ برادر کوچک‌تر که به بیمارستان منتقل شده، اکنون وضعیت پایداری دارد و بعد از مرخص شدن در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.
به گفته این مقام پلیس، خواهر خانواده هنگام شلیک گلوله، فرزند ۱۰ ماهه اش را در آغوش داشته اما کودک آسیبی ندیده است.
6 کشته در ریزش دیوار کوره آجرپزی
پلیس هند روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر ریزش دیوار یک کوره آجرپزی در شمال ایالت اوتاراکند هند، حداقل ۶ کارگر کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش شینهوا، فروریختن دیوار روز سه‌شنبه در روستای لاهبولی در منطقه هریدوار، در ۸۴ کیلومتری جنوب دهرادون، پایتخت شهر اوتاراکند رخ داد.
به گفته پلیس، قربانیان در زمان ریزش دیوار در داخل کوره آجرپزی کار می‌کردند.
به دنبال این حادثه، افراد حاضر در حوالی عملیات امداد و نجات را انجام دادند و با فشار دادن ماشین‌های خاکی برای برداشتن آوار و کشیدن افراد به زیر آن، ۵ نفر در دم جان باختند و سه نفر دیگر با جراحت و صدمات بدنی به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر دیگر جان خود را از دست داد.
یک مقام پلیس گفت: تعداد کشته‌شدگان به شش نفر رسید که دو نفر آنها، کودک هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی