پایان قدرتنمایی اراذل و اوباش جنوب تهران


گروه حوادث: 9 نفر از اراذل و اوباش جنوب پایتخت که در دو درگیری مسلحانه با شلیک گلوله و حمله به یک مرکز درمانی باعث ایجاد رعب و وحشت و خسارت شده بودند پس از دستگیری، صحنه جرایم خود را بازسازی کردند.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در حاشیه این بازسازی صحنه جرم به خبرنگاران اظهار کرد: دو گروه از اراذل و اوباش در روزهای اخیر با یکدیگر درگیر شده و پس از مراجعه یکی از آنها برای درمان جراحت به مرکز درمانی، اعضای گروه دیگر برای ادامه دعوا به این محل مراجعه کردند. آنها با استفاده از موتورسیکلت و با اسلحه کلاشنیکف به سمت مرکز درمانی شلیک و شیشه‌های این مرکز را تخریب کردند که آثار تیراندازی روی دیوارهای این مرکز درمانی مشخص است. اعضای این گروه اوباش ۶ تیر به سمت مرکز درمانی شلیک کردند که به پنجره و شیشه درمانگاه برخورد کرد.
 با اطلاع پلیس از این ماجرا، همان شب متهمان شناسایی و 9 نفر از آنها دستگیر و صبح چهارشنبه برای بازسازی صحنه جرم به محل منتقل شدند. گروه سنی متهمان از ۱۷ تا ۲۷ سال است و این افراد سابقه سرقت و خشونت دارند.
 سرهنگ راستی در تشریح دومین پرونده درگیری گفت: دو گروه اراذل و اوباش با سن و سال کم در محله خانی‌آباد مقابل بیمارستان مفرح با هم درگیر شدند و گروهی که بازنده و کتک‌خور این دعوا بودند به منزل رفته و با برداشتن سلاح جنگی کمری در محل شروع به قدرتنمایی و شلیک تیر هوایی کردند.
 رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ گفت: پس از این ماجرا، این افراد به سمت شهرهای شمالی کشور متواری شده بودند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر و به محل جرم بازگردانده شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی