واکنش مدیر تیم والیبال شهداب یزد به ادعای تیم هورسان رامسر درباره علی عثمان

خوش‌خبر: ما مذاکره نکرده‌ایم

می‌خواهیم جای خالی تیم را پر کنیم

مهری رنجبر
خبرنگار


امیر خوش‌خبر، مدیر تیم والیبال شهداب یزد، مذاکره مستقیم با علی عثمان بازیکن پاکستانی هورسان را رد می‌کند. او معتقد است، ایجنت علی عثمان پیشنهاد حضور او را به شهداب یزد داده است، چرا که ظاهراً نمی‌خواهد در نیم‌فصل دوم برای هورسان بازی کند. خوش‌خبر حتی پیشنهاد 30 هزار دلاری که این روزها سر زبان‌ها افتاده را هم درست نمی‌داند.

تیم شما واقعاً با علی عثمان بازیکن پاکستانی هورسان برای نیم‌فصل دوم مذاکره کرده؟
ما مذاکره نکردیم. ایجنت او به تیم ما و 4-3 تیم دیگر پیشنهاد داده تا نیم‌فصل دوم تیمش را عوض کند. ظاهراً او طبق یکی از بندهای قراردادش می‌تواند تیمش را عوض کند، حتی بدون رضایتنامه. بابت همین می‌خواهد جدا شود. حالا چه تیم ما باشد یا تیم دیگری، او نیم‌فصل از هورسان می‌رود.

درست است که شهداب یزد، وعده قرارداد 30 هزاردلاری داده؟
ما هنوز مذاکره جدی و مستقیم با او نداشته‌ایم که بخواهیم مبلغ قرارداد بدهیم. این درست نیست. ایجنت او برایش دنبال تیم می‌گردد. به هر حال نیم‌فصل اول لیگ با بازی‌های دیروز تمام شد. علی عثمان هم بازیکنی است که هورسان روی کاکل او می‌چرخد، او دنبال تیم جدید می‌گردد.
با این شرایط یعنی هورسان راضی می‌شود او را از دست بدهد؟
شاید هم او را راضی کنند و امتیازاتی به این بازیکن بدهند تا ماندگار شود.

شهداب یزد در فصل نقل و انتقالات دنبال بازیکن می‌گردد؟
ما دو، سه بازیکن که روی آنها حساب می‌کردیم را از دست داده‌ایم، شایان شاهسوند که بازیکن مؤثری بود و حتی 30 درصد قراردادش را هم گرفته بود اما به خاطر سربازی‌اش مجبور شد به پاس گرگان برود. مبین نصری هم به خاطر اختلافی که پیش آمد و کار به کمیته انضباطی کشیده شد که در نهایت رأی به جدایی او دادند و او هم به پیکان رفت. با این حساب ما جالی خالی یک دریافت‌کننده را داریم و می‌خواهیم جای خالی را پر کنیم. باید با یکی، دو بازیکن ایرانی که می‌خواهند از تیم‌هایشان جدا شوند، مذاکره ‌کنیم.

شایعه برگشت امیر غفور به تیم شهداب یزد درست است؟
نه. اصلاً چنین چیزی درست نیست.

هواداران ارومیه هفته پیش در سالن غدیر به میثم صالحی فحاشی کردند؟
به نظرم تماشاگران ارومیه نسبت به هواداران شهرهای اصفهان، گنبد و مشهد خیلی رفتار بهتری داشتند، شاید یکسری شعار علیه او دادند اما بی‌ادبی نکردند. معمولاً تماشاگران برای اینکه یک بازیکن را به هم بریزند، فشار زیادی با شعارهایشان به او می‌آورند. در بازی ما با ارومیه هم همین اتفاق افتاد؛ ارومیه‌ای‌ها علیه میثم شعار می‌دادند اما فحاشی نکردند و مثل شهرهای دیگر او را اذیت نکردند. نه او که حتی مربی تیم را هم اذیت نکردند. دو، سه باری اسم میثم را آوردند.

واقعا؟
بله. در تیم ما نه تنها میثم که حتی حضرت‌پور، رضایی و مربی بدنساز تیم هم ارومیه‌ای هستند. اما تماشاگران ارومیه رفتار ناپسندی نداشتند.

حالا چرا میثم؟
شاید انتظار داشتند میثم در تیم شهر خودش شهرداری ارومیه بازی کند، اما این فصل شهداب را انتخاب کرد. معمولاً تماشاگران برای کمک به تیم خود سعی می‌کنند یک بازیکن را از بازی خارج کنند و روی او زوم می‌کنند. هفته پیش هم زوم آنها روی میثم بود و موفق هم شدند.

چرا تیم شما که مدعی قهرمانی است، اما در نیم‌فصل اول لیگ آن‌طور که باید، نتیجه نگرفته؟
تیم ما نسبت به بازیکنانی که دارد، نتیجه خوبی به دست نیاورد. زمانی یک تیم بازیکنانی دارد که شاید بگویند ظرفیتش همین است. اما این نتیجه در نیم‌فصل اول لیگ، همه ظرفیت تیم ما نیست، تیم ما شاید با 40-30 درصد ظرفیتش کار کرده است. شک نکنید اگر با ظرفیت کامل کار می‌کرد، حداقل تیم دوم جدول رده‌بندی بود. تیم ما نباید مقابل مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و نیان الکترونیک مشهد باخت می‌داد. حالا هم با پایان نیم‌فصل اول کادرفنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه دست به دست هم می‌دهند تا ضعف‌ها را برطرف کنند و تیم در نیم‌فصل دوم نتیجه بهتری بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی