صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

گزارش و خبر

شروع ماراتن سهمیه تکواندوکاران
با انجام قرعه کشی مرحله مقدماتی گرنداسلم ووشی، نمایندگان ایران رقبای خود را در ۲ وزن شناسایی کردند.
دومین مرحله مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ درحالی از امروز در چین شروع می‌شود که تکواندوی ایران دو نماینده خواهد داشت.
 ابوالفضل یعقوبی در وزن منفی 68 کیلوگرم دور اول با نوربک گازز از قزاقستان روبه‌رو می‌شود و در صورت برد با هو جون جین حریف سرشناس کره جنوبی مبارزه می‌کند. سروش احمدی نیز هم با چن چنگ از چین مبارزه می‌کند و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه امیررضا غلامی با لوخن مبارزه خواهد کرد.
همچنین متین رضایی در سمت پایین جدول همین وزن با گنگ جون لیو از کشور میزبان مبارزه می‌کند و با پیروزی احتمالی برابر حریف به دیدار با برنده مسابقه عرفان بزرگی و ایلا دنیلوف از کشور روسیه که با پرچم بی‌طرف بازی می‌کند، می‌رود. محمد صادق دهقانی هم مقابل بئو کانگ از کره جنوبی قرار می‌گیرد. اما در وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی دور اول به مصاف دینگ لانگ از چین می‌رود و آرین سلیمی دارنده نشان طلای سری اول گرنداسلم ووشی هم ابتدا باید زو جیان ول از چین را شکست دهد تا به مصاف برنده دیدار قزاقستان و روسیه برود.در همین وزن مهدی عابدینی در مبارزه اول خود مقابل یو مین بائه از کره جنوبی به روی شیاپ چانگ می‌رود. علیرضا نادعلیان هم پدرو خسوس از برزیل را پیش روی خود دارد و علی احمدی با کای وو از چین مبارزه می‌کند و در صورت برتری، مقابل کانگ از کره جنوبی به میدان خواهد رفت.


 حبیبی مربی هندبال لس‌آنجلس شد
علیرضا حبیبی سرمربی سابق تیم ملی و مدرس بین‌المللی، همراه محسن باباصفری دروازه‌بان سابق تیم ملی هندبال ایران فصل 2024 با تیمی در لس‌آنجلس امریکا قرارداد بستند. حبیبی درباره حضورش در این تیم لس آنجلسی گفت: «دو ماهی است کار را خوب شروع کردیم و اکثر بازیکنان تیم خارجی هستند و ما بازیکنانی از دانمارک، اسپانیا، مراکش و مصر داریم و دراولین سوپر جام این فصل نایب قهرمان شدیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی