مجوز ساخت ۶۰۰ واحد مرغداری در خوزستان صادر شد

اهواز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مجوز ساخت و راه‌اندازی ۶۰۰ واحد مرغداری در استان صادر شده که با وارد مدار شدن این واحدها، تولید مرغ در استان افزایش چشمگیری خواهد یافت.
عبدالامیر نیرومند افزود: برای توسعه واحدهای مرغداری و افزایش تولید مرغ در استان، کارگروه اضطراری در این خصوص تشکیل و برای سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت، مجوز تأسیس مرغداری صادر شد.
وی با بیان اینکه تعداد مرغداری‌های فعال در استان جوابگوی نیاز استان نیست، افزود: طی ۵۰ سال اخیر ۸۰۰ واحد مرغداری در استان فعال بوده و با وجود افزایش نیاز استان به این کالا، تعداد این واحدها افزایش نیافته است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه برای حمایت از ساخت ۶۰۰ واحد مرغداری در استان به مبلغی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، ادامه داد: ۲۰۰ واحد مرغداری از این تعداد مجوز صادر شده در حال ساخت است و ۲ زنجیره تولید مرغ جدید نیز در استان افزوده شد.


تکذیب ممنوعیت ملاقات بیمار در بیمارستان‌های استان یزد
یزد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر صدور بخشنامه‌ای از سوی این دانشگاه در زمینه ممنوعیت ملاقات بیمار در بیمارستان‌های یزد به دلیل شیوع آنفلوانزا را تکذیب کرد.
 به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر سیدکاظم رضوی گفت: از سوی دانشگاه هیچ‌گونه بخشنامه‌ای در خصوص ممنوعیت ملاقات با بیماران صادر نشده است و در این زمینه مشکل خاصی در استان وجود ندارد.
 وی افزود: با وجود افزایش ابتلا به برخی بیماری‌های فصلی که موضوعی طبیعی با توجه به تغییرات فصلی است، هم‌اکنون استان یزد در شرایط پایدار و عادی قرار دارد و هیچ‌گونه محدودیتی برای حضور در مراکز درمانی و ملاقات با بیماران در بیمارستان‌های استان وجود ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی