صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

بهره‌برداری از ۱۰ بازار میوه و تره بار در تهران تا پایان آذر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، از بهره‌برداری از ۱۰ بازار میوه و تره بار در شهر تهران تا پایان ماه جاری خبر داد.
به گزارش فارس، ایوب فصاحت در تشریح روند توسعه میادین میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت: از ابتدای این دوره از مدیریت شهری با توجه به همکاری و همراهی شهرداران مناطق درخواست شد که محل‌هایی را برای احداث بازار تره‌بار به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران معرفی کنند.
 وی افزود: در همین ارتباط برخی از شهرداران مناطق زمین‌های جدید به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران معرفی کردند و این سازمان، پس از بررسی‌های کارشناسی، اقدامات خود را برای ساخت بازارهای جدید آغاز کرد. مجموعاً ۲۶۴ بازار میوه و تره بار در سنوات گذشته و در ادوار قبلی مدیریت شهری احداث شده بود که در حال حاضر به ۲۹۷ بازار میوه و تره بار رسیده است.
 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: امسال، احداث ۴۰ بازار جدید در دستور کار قرار گرفته است. در برنامه‌ای که سازمان میادین میوه و تره‌بار از ابتدای این دوره از مدیریت شهری به شورا ارائه کرده بود، بر احداث ۱۰۰ بازار در مناطق مختلف پایتخت تأکید شد که در سال اول
 ( سال ۱۴۰۱) احداث ۳۰ بازار، امسال احداث  ۴۰ بازار و سال آینده احداث ۳۰ بازار در برنامه است.
جستجو
آرشیو تاریخی