صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

یک بازی برای تقویت ذهن

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را هنگام سوار شدن به تاکسی و اتوبوس سرگرم کند تا در ترافیک کمتر خسته شوید، بازی «‎‎مرشد» است؛ یک بازی ایرانی کلمات و دانستنی‌ها که بسیار جذاب است و می‌تواند برای شما، جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
 این بازی فوق‌العاده جذاب در سبک خود یعنی بازی‌های کلمات و دانستنی‌ها توانسته شهرت زیادی را کسب کند چراکه از طریق آن می‌توانید هوش و اطلاعات عمومی‌خود را تقویت کنید.
 در سال‌های اخیر بازی‌های سبک کلمات و دانستنی و امثال آن طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کاربران در سنین مختلف به این بازی‌ها روی خوش نشان می‌دهند.
سرگرم‌کننده بودن بازی و در عین حال وجود یک محیط آرام و لذتبخش به شما کمک می‌کند که هیچ استرسی را تجربه نکنید و ازسوی دیگر باعث تقویت سلامت عقل کاربر نیز می‌شود.
این بازی برای سنین مختلف کارایی دارد و می‌تواند در مراحل اولیه که کلمات ساده‌ای پیش روی کاربر قرار می‌گیرد، به کودکان دبستانی کمک کند دامنه لغات آنها بیشتر و تخصص نوشتاری‌شان تقویت شود. سالمندان هم می‌توانند از این بازی به عنوان یک دوست بهره بگیرند و ساعت‌ها با آن سرگرم شوند.
این بازی علاوه بر پر کردن اوقات تنهایی سالمندان، می‌تواند به مغز آنان کمک کند تا سلامت بمانند.
 درواقع این بازی به سالمندان کمک می‌کند از آلزایمر در امان بمانند.
 با شروع بازی، یک صفحه چوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از حروف نمایش داده شده روی آن، می‌توانید کلمات را پیدا کنید.
به یاد داشته باشید مقدار زیادی کلمات مخفی وجود دارد که در روند بازی به کار نمی‌آید ولی در جمع‌آوری کارت مرشد به شما کمک خواهد کرد. هرچه کارت مرشد بیشتری جمع‌آوری کنید جوایز بیشتری هم دریافت می‌کنید. گرافیک چشم‌نواز ایرانی و سنتی و موسیقی ایرانی خاطره‌انگیز آن هم از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از کافه بازار یا مایکت به صورت رایگان دانلود کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی