صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و نه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و نه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای‌مجازی

معرفی فیلم و کتاب به همت پرستو گلستانی
پرستو گلستانی، بازیگر تلویزیون در تازه‌ترین پستی که منتشر کرده خبر از آغاز فعالیت خود در فضای مجازی برای معرفی فیلم و کتاب داده و نوشته: «پدر و مادرهای عزیز، از این به بعد سعی می‌کنم، کارتون، فیلم، کتاب و برنامه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان را بیشتر بهتون معرفی کنم.»

 کارگاه سه‌روزه راضیه تجار برای اردکانی‌ها
راضیه تجار، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی تصاویری از محفل‌های هفتگی ادبی که به عنوان سه‌شنبه‌های عزیز برگزار می‌شود منتشر کرده؛ این نویسنده ادبیات انقلاب و جنگ طی روزهای گذشته برای برپایی کارگاه سه‌روزه داستان‌نویسی عازم یزد شده بود. او در همین رابطه نوشته: «کارگاه سه روزه داستان‌نویسی در شهر اردکان یزد و مصادف شدن آن با روز تولد و غافلگیر شدن توسط دوستان و همراهان عزیز.»

پیش‌بینی محمد شایسته برای «مرداب»
محمد شایسته، تهیه‌کننده سینما با انتشار پوسترهایی از سریال «مرداب» نوشته: «سریال مرداب محصول اختصاصی فیلم‌نت است که تاکنون 10 قسمت از آن منتشر شده و توانسته با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شود؛ با توجه به این استقبال پیش‌بینی می‌شود که این سریال مهم‌ترین سریال سال 1402 شود.» «مرداب» سریالی در ژانر درام و معمایی، به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمد شایسته است. نخستین قسمت از این سریال از چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی پخش شد. شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، الهام اخوان و ستاره پسیانی از بازیگران این مجموعه هستند.

شادباش زادروز محمد بحرانی
محسن شریفیان، خواننده و آهنگساز با انتشار پستی، زادروز محمد بحرانی را تبریک گفته و نوشته: «تولدت مبارک رفیق. محمد بحرانی عزیز، شما همان نفس باد صبای مشک‌فشان شیرازی که از خوش‌اقبالی ما، هنرمند این دورانی. نمی‌دانی چه لذتی دارد در کنار شما ساز زدن. ساز دلتان کوک و صدای گرمتان پرطنین.» محمد بحرانی متولد آذرماه سال 1360 و از جمله چهره‌های شناخته شده و فعال در زمینه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون است که در کسوت صدا‌پیشه، عروسک‌گردان، کارگردان، شاعر و مجری هم انجام کارهای متعددی در کارنامه کاری وی ثبت شده است.

دعوت آقای کارگردان به تماشای 2 نمایش
حمیدرضا نعیمی، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر درباره کاری که این روزها به کارگردانی وی در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود، نوشته: «دشوارترین نقشی که تا به حال بازی کرده‌ام، فردریک لومتر است.» نویسندگی این نمایش را اریک امانوئل اشمیت انجام داده است. نعیمی در ادامه پوستری از نمایش «توافقنامه» را منتشر کرده که در آن آمده: «توافقنامه نام یک نمایش است به کارگردانی کوروش سلیمانی و بازی بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر». او از علاقه‌مندان تئاتر برای تماشای نمایش‌های «فردریک» و «توافقنامه» دعوت کرده است.

تحسین بازی ژاله صامتی در سرهنگ ثریا
مازیار لرستانی، بازیگر تلویزیون و تئاتر با انتشار تصویری از ژاله صامتی نوشته: «ژاله صامتی بی‌شک یکی از بازیگران توانمند تئاتر و سینمای ما محسوب می‌شود. مدت‌ها بود که می‌خواستم بازی جدیدش را در فیلم سرهنگ ثریا ببینم. حظ کردم. او همشهری و همزبان و همکار و دوستی بی‌همتاست. مادران دادخواه را با بازی درخشانش به تصویر کشیده. هر انسان آزاده‌ای با هر عقیده و گرایشی درد مادران دادخواهی که فرزندانشان اسیر باشند را از این بازی درخشان می‌فهمد. در مقام کسی که 40 سال بازیگری کرده و بیش از 31 سال آموزش بازیگری داده‌ام بازی بی‌همتای این هنرمند شریف را تحسین می‌کنم. او بدون شک مرزهای بازیگری خودش را هم با ایفای این نقش شکسته.»

جستجو
آرشیو تاریخی