دیدارهای یک طرفه مدعیان در هفته هفتم

فوتبال زنان تحت تأثیر دربی کرمان

پریسا غفاری/هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان ایران فردا در پنج شهر ایران برگزار می‌شود؛آن هم در حالی که تمامی دیدارها تحت تأثیر دربی کرمان است. تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان برگزارکننده این مسابقه پرهیجان و جذاب هستند؛ جایی که مرضیه جعفری و مریم ایراندوست دو دوست قدیمی با هم رودررو می‌شوند. بمی‌ها با 9 سابقه قهرمانی برابر تیمی قرار می‌گیرند که در این فصل با جذب مریم ایراندوست سعی دارند فصل پرحاشیه گذشته را جبران کرده و به جام قهرمانی برسند.این مسابقه در حضور ستاره‌های تیم ملی از هر دیدار دیگری جذاب‌تر است بخصوص که سرمربیان دو تیم هم با اندیشه‌های تاکتیکی فراوان شاگردانشان را روانه میدان می‌کنند.خاتونی‌ها با سه برد پیاپی درصدرند و سیرجان به‌واسطه شکست یک برصفر مقابل ملوان در رده چهارم ایستاده است.در دیگر مسابقه‌های هفته هفتم سپاهان تیم دوم جدول به تهران آمده و رودرروی آواتهران قرار می‌گیرد.فراایستالیس فارس مقابل پالایش گاز ایلام صف آرایی می‌کند و نماینده البرز هم با پیکان مصاف می‌دهد.
ملوان بندرانزلی هم با یک روز تأخیر از کانی کردستان پذیرایی می‌کند.طبق گفته مسئولان سازمان لیگ علت این تعویق، نامه شوراى تأمین استان گیلان بوده است. از آنجایى که دیدارهاى تیم‌هاى فوتبال زنان و مردان ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار مى‌شود و جمعه تیم مردان ملوان در این ورزشگاه بازى دارد نمى‌شود از آن زمین براى دو بازى در یک روز استفاده کرد.
البته این امکان بود که بازى فردا در رشت برگزار شود اما مسئولان انزلى اعتقاد دارند مى‌خواهند از هواداران این تیم در هر دو بازى استفاده کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی