تشدید التهابات سیاسی در کابینه صهیونیستی

«اسرائیل اویشر» رئیس بخش صدور مجوز تسلیحات در وزارت امنیت داخلی رژیم اشغالگر اسرائیل در اعتراض به سیاست «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی کابینه این رژیم مبنی بر اعطای مجوز تسلیحات به شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت خود استعفا داد. به گزارش ایرنا، به نقل از روزنامه عبری «هاآرتص»، استعفای اویشر پس از اعتراف وی در جلسه استماع هفته گذشته کنست صورت گرفت که افراد نزدیک به بن گویر با اعطای مجوز تسلیحات بدون مجوز قانونی به شهرک‌نشینان صهیونیست موافقت کردند.
رئیس بخش صدور مجوز تسلیحات وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که ۶ سال در این وزارتخانه کار کرده، با اشاره به اینکه کارمندان بن گویر یک سرویس مخفی را در دفتر وی مدیریت می‌کنند، گفت: بیم آن می‌رود که آنها سعی کنند اولویت‌ها را تغییر دهند. بر اساس این گزارش‌ها، وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی خود شخصاً بر توزیع سلاح و مهمات بین شهرک‌نشینان در کرانه باختری نظارت دارد. پیشتر اعضای کنست (پارلمان) رژیم‌صهیونیستی خواستار تعقیب قضایی وزیر امنیت داخلی این رژیم، به خاطر توزیع غیرقانونی سلاح شده بودند.
خبر دیگر از اراضی اشغالی اینکه همزمان با التهابات سیاسی مذکور، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند بعد از دو ماه، مجدداً جلسات محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از سر گرفته می‌‎شود.
جستجو
آرشیو تاریخی