صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

حماسه کربلای غزه به روایت پیامبران هنر و رسانه

جبار آذین
مدرس و منقد سینما و تلویزیون

یکبار دیگر در جهان امروز، تمام ظلم و کفر در برابر تمام عدالت و ایمان ایستاده و از هرگونه حربه‌های تبلیغاتی و نظامی و ماشین‌های انسان و کودک‌کش جنگی برای به زانو درآوردن خیل مدافعان سلحشور غزه و فلسطین اشغالی و خط پیروز مقاومت به وحشیانه‌ترین شکل و صورت بهره می‌برد. امریکای جهانخوار که با جهاد طوفان الاقصای رزمندگان مقاومت فلسطین و عدالت‌خواهان جهان و آزادگان حامی مردم، کودکان و زنان مظلوم غزه، کاخ ظلم خود و همسفره‌های انگلیسی و اروپایی‌اش را در حال سقوط و مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک می‌بیند، برای جلوگیری از فروپاشی اسرائیل، هزاران میلیارد دلار ابزار جنایت و انسان‌کشی در اختیار محبوبه‌اش قرار داده تا صهیونیست‌ها، این ستمگران زمان به سرکوب خونین عاشوراییان کربلای غزه و یاوران اسلام و بشریت و یاران سالار شهیدان کربلا در مقابل چشم‌های کور مبلغان دروغین حقوق بشر بپردازند.
غافل از اینکه لشکریان عاشورای غزه، از صفوف استوار و مقاوم فلسطینیان و مجاهدان مقاومت و مبارزان انساندوست جهان و هزاران رسانه‌ای و هنرمند تشکیل شده و این ارتش الهی تا نابودی رژیم پوشالی و ننگین از پای نخواهد نشست. امروز جانیان ضدبشر و انسان و اسلام‌ستیزان از غزه حق و عدالت، کربلایی دیگر ساخته‌اند تا به خیال خام و شوم خود با راندن اهالی غزه و شکست دادن قهرمانان غزه و فلسطین و مقاومت، پایه‌های حکومت عنکبوتی خود را محکم کنند، اما نمی‌دانند که وعده الهی حق است و مبارزان ضدصهیونیستی و جهادگران مقاومت در خط حق و عدالت با آنها مصاف می‌کنند.
استقلال‌طلبی و رهایی از چنگ کفر و جور، هزینه دارد و پایمردان و دلاورزنان غزه، به خوبی به این امر واقف‌اند، اما خداپسندانه با الگوگیری از مجاهدان نستوه و انسان‌های بزرگ الهی؛ حضرات عباس‌ها، علی‌اکبرها، علی‌اصغر‌ها و... به بزرگراه آقا و مولا امام حسین(ع) می‌روند تا حق به امر الهی جاودان بماند. شیطان بزرگ مانند اسلاف یزیدی خود، لشکر کفر صهیونیست‌ها را تا دندان مسلح می‌کند و حق‌جویان و حق‌پرستان، با سلاح‌های ایمان و همدلی و وحدت، تفنگ‌ها و موشک‌های مقاومت، مقابله و انتقام خود را به سوی کودک‌کشان اسرائیلی شلیک می‌کنند و هنرمندان متعهد و رسانه‌ای‌های پهلوان، به‌رغم کشتار و ممنوعیت و محبوس شدن یاران و همکاران خود، پیوسته در حال خشاب‌گذاری نورانی خود در موشک‌های هنری و ادبی و سینمایی و تلویزیونی و رادیویی و تصویری، گستره جهان را با شلیک‌های حق‌نمای خود، نورانی کرده و همپای جنگجویان غزه با جنایتکاران جهان که برای کودک و نسل‌کشی‌های رژیم اشغالگر فلسطین، کف می‌زنند، به نبرد روشنگرانه می‌پردازند و همسان پیامبران و پیامرسان‌های بزرگ و شریف و روشنگر کربلا، اخبار و رویدادهای کربلای غزه را به گوش و چشم جهانیان می‌رسانند.
دختر مهربانی که کلاس سوم ابتدایی است و مرا می‌شناسد و می‌داند مدرس دانشگاه و منتقد هستم، دو روز قبل نزد من آمد و گفت، چندسال است که دایی من و خانواده‌اش در امریکا زندگی می‌کنند. او هفته گذشته در مورد غزه و کشتار کودکان و نسل‌کشی در آنجا به من، مادر و پدرم، همان حرف‌های امریکایی‌ها و ماهواره‌ها را می‌زد و از قاتلان آنها دفاع می‌کرد. من که جمعه با مادرم برای حمایت از غزه، به راهپیمایی رفته بودیم و از تظاهرکننده‌ها فیلم و عکس گرفته بودم، آنها را برای دایی‌ام فرستادم تا بداند ما بچه‌ها مانند مادران و پدرانمان در ایران هم از غزه و فلسطین و کودکان بی‌گناه دفاع می‌کنیم. جز لبخند و گفتن آفرین، هدیه‌ای نداشتم به این دختر شجاع و دیگر فرزندان مهربان و مدافع غزه تقدیم کنم. او هم یک رسانه‌ای هنرمند و پیامرسان بزرگ غزه است.
درودهای خدا و خلق خدا بر کربلاییان و عاشوراییان مجاهد و مبارز و شهدا و جانبازان و مبلغان و مروجان فرهنگی و هنری و رسانه‌ای آنها که پرچم مقاومت و سرفرازی کربلای غزه را در رسانه‌های مقاومت و جهان در اهتزاز نگه‌داشته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی