لیگ برتر والیبال به ایستگاه نهم رسید

مدافع قهرمانی میزبان صدرنشین


هفته نهم لیگ برتر مردان والیبال امروز با هفت دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های شهداب مدافع عنوان قهرمانی و فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین جدول در یزد به مصاف یکدیگر می‌روند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان با 21 امتیاز و تنها با یک باخت بر صدرجدول تکیه کرده‌اند. آنها در حالی به مصاف شهداب می‌روند که سایه گیتی‌پسند با یک اختلاف امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند و از سوی دیگر شهداب مدافع عنوان قهرمانی است و از بازیکنان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات بهره می‌برد، بنابراین پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد بویژه فولادی‌ها که از هفته سوم در صدر جدول قرار گرفتند.
تیم گیتی‌پسند نیز که با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، این هفته در تهران به مصاف پیکان می‌رود. دو تیم در هفته هشتم مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و در تلاش برای ادامه این روند هستند. تیم هورسان رامسر که از هفته هشتم با تغییر سرمربی روبه‌رو شد، این هفته در سالن شهید صدر رامسر میزبان طبیعت است.
تیم ایفاسرام اردکان نیز میزبان «سایپا»ی تهران در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان است. سایپا امید زیادی به پیروزی در این مسابقه نخواهد داشت زیرا تاکنون هفت شکست تجربه کرده و در انتهای جدول قرار دارد. از نظر جایگاه دو تیم در جدول و فاصله رتبه دو تیم پاس گرگان (چهار برد، 10 امتیاز و رتبه هشتم) و چادرملو اردکان (چهار برد، 13 امتیاز و جایگاه ششم) حساس‌ترین مسابقه هفته نهم را برگزار خواهند کرد. طبیعی است که برنده این مسابقه جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد، زیرا هر دو تیم چهار برد در گنجینه این فصل از مسابقات خود ذخیره کردند. در دو مسابقه دیگر هم سالن مهران مشهد میزبان تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و شهرداری گنبد است و شهرداری ارومیه هم از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی