صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبار

President.ir

رئیس‌جمهور: امریکایی‌ها حق هیچ‌گونه تصمیم‌گیری برای مردم غزه را ندارند

دکتر رئیسی شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گو با اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد: مردم غزه به واسطه حماس به عنوان دولت مشروع، قانونی و برآمده از آرای عمومی این منطقه، باید برای آینده غزه تصمیم بگیرند و امریکایی‌ها حق هیچ‌گونه دخالت و تصمیم‌گیری برای مردم غزه را ندارند و هرگونه اقدام آنها در این زمینه محکوم به شکست است.

 

ایرنا

حمایت بیمه سلامت از بیماران اوتیسم با پیگیری مخبر

 «حامد ملک‌زاده» معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: پس از نشست خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم با مخبر، ۳ جلسه با مدیران انجمن اوتیسم برگزار شده که تاکنون برای مذاکره با شهرداری تهران و شروع به کار دوباره برای ساخت مرکز جامع اوتیسم، رفع مشکل ورود جامعه اوتیسم به سامانه گمشدگان نیروی انتظامی و ورود جامعه اوتیسم به نظام جامع بیمه سلامت اقدام شده است.

 

ایران

گفتمان مقاومت معطل وعده های مستکبران نمی شود

سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان گفت: گفتمان مقاومت یعنی برای پیشرفت نباید به وعده‌های دروغین مستکبران دل خوش کرد یا با ترس‌افکنی ترسویان از عزم فتح قله‌ها پا پس کشید. وی افزود: دام‌های نرم راه پیشرفت، مهلک‌تر از دام‌های سخت آن است؛ با شتاب در مسیر پیشرفت زمزمه‌ها برای سست کردن اراده‌ها بالا می‌گیرد.

 

ایسنا

ارسال 7 لایحه به مجلس
درباره اموال بلوکه شده ایران

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در نشستی خبری با بیان اینکه ما 7 لایحه درباره منابع بلوکه‌شده ایران به مجلس تقدیم کرده‌ایم، گفت: در گذشته این‌طور نبود که از مجلس مصوبه خواسته شود ولی ما معتقدیم که برای حضور در این دعاوی، باید مصوبه مجلس وجود داشته باشد. 5 لایحه در کمیسیون مربوطه تصویب شده و در نوبت است.

جستجو
آرشیو تاریخی