صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و نه - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و نه - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبار

President.ir

قدردانی رئیس جمهور از خودکفایی در تولید کاغذ

رئیس جمهور در بخشی از جلسه دیروز
هیأت دولت با استقبال از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره خودکفایی در تولید کاغذ، بر پیگیری این روند تا نتیجه قطعی تأکید کرد.دکتر رئیسی همچنین گزارش وزیرامور اقتصادی و دارایی درباره راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی در هوشمندسازی توزیع نان را از جمله اقدامات خوب دولت و گامی اثرگذار در بهینه‌سازی ثروت کشور برشمرد.

 

مهر

رایزنی وزرای خارجه ایران و ترکیه
در مورد آخرین تحولات فلسطین

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌و‌گو با هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه، گفت: لازم است ایران و ترکیه همراه سایر کشورهای اسلامی اقدامات نیرومندتری را در حمایت از ملت فلسطین انجام دهند. وزیر خارجه ترکیه نیز ابراز اطمینان کرد که تداوم رایزنی‌ها و دیدارها بین مقامات عالی دو کشور به توسعه هر چه بیشتر مناسبات فی‌مابین منجر خواهد شد.

 

تسنیم

انتشار اولین تصاویر
از ناوشکن «دیلمان»

آئین الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری برگزار می‌شود. «دیلمان»، پنجمین فروند از ناوشکن‌های پروژه موج و از کلاس جماران است که با طراحی و تحت نظارت نیروی دریایی ارتش در مجموعه صنایع دریایی ساخته شده و قرار است به ناوگان شمال نیروی دریایی در دریای خزر ملحق شود.

 

خانه ملت

پیگیری توافقات در گفت‌و‌گو‌های
هیأت پارلمانی ایران و روسیه

ابراهیم رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه که اخیراً به مسکو سفر کرده بود، در توضیح نتایج این سفر اظهار کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص توافقات تهران - مسکو در حوزه برق و کریدور شمال - جنوب صورت گرفت. وی خاطرنشان کرد: در مذاکرات طرفین همچنین تأکید شد که دو کشور، همکاری‌ها در حوزه امنیتی را ادامه دهند و تقویت کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی