صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و نه - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و نه - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اخبار

خبرهای خوب
 درباره گوشی ایرانی در راه است
رئیس روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: خبرهای خوبی برای تولید گوشی‌های ایرانی در راه است.
به گزارش مهر، محمد‌احسان خرامید در پاسخ به یک کاربر که درذیل عکس سلفی وزیر ارتباطات با مسئولان بسیج دانشجویی کشور درباره یک مدل گوشی ایرانی اظهارنظر کرده بود، گفت: شاهین ۳ فعلاً در بازار موجود نیست. ان‌شاءالله تا آخر سال مدل‌های بهتری وارد بازار خواهد شد. وی افزود: خبرهای خوبی در تولید گوشی‌های ایرانی در راه است.
 
دانش‌بنیان‌های ایرانی راهی ازبکستان می‌شوند
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی آگروتک ازبکستان از ۸ تا ۱۰ آذرماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تاشکند پایتخت این کشور برپا می‌شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی آگروتک؛ فناوری‌های مدرن، محصولات، تجهیزات و نوآوری‌های مجتمع‌های کشت و صنعت (AgroExpoUzbekistan) با حضور فعالان این حوزه از سراسر جهان در تاشکند برگزار می‌شود. امسال ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته می‌پردازند.
براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های این صندوق برای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.
جستجو
آرشیو تاریخی