پرسپولیس هیچ‌گاه به بازیکنان متکی نبوده است

امیری: ترس و واهمه‌ای از النصر نداریم

وحید امیری بازیکن پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم، در خصوص دیدار با النصر به خبرنگاران گفت: «خدا را شکر همه چیز خوب است. البته هیچ‌وقت نبوده که مشکلی نباشد اما بچه‌ها مصر هستند و تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتند و روحیه تیم بالا است که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنند.»
او درباره اینکه تأخیر یکی دو روزه در رفتن به عربستان روی کار بازیکنان اثر می‌گذارد، عنوان کرد: «ما زودتر می‌رفتیم می‌توانستیم با شرایط جوی و آب و هوایی وفق پیدا کنیم اما اینها دلیل نمی‌شود، چون ما یک مسئولیت داریم و می‌خواهیم از النصر امتیاز بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»
امیری درباره بازی رفت مقابل النصر چنین نظر داد: «با توجه به شرایط تیمی و فضایی که به راه افتاده بود، شرایط دو تیم در آن مسابقه نابرابر بود. تا زمانی که بازیکن ما در این مسابقه اخراج نشد، دو تیم وضعیت کاملاً برابری داشتند و موقعیت خاصی به النصر ندادیم. به نظرم اختلاف اینقدر نیست که با ترس و واهمه جلوی النصر قرار بگیریم. مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم، مقابل النصر هم صددرصد نتیجه می‌گیریم.»
هافبک پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت خودش و تأثیر این مسأله در نتایج ضعیف پرسپولیس طی هفته‌های اخیر، چنین نظر داد: «با توجه به اینکه در بازگشت به مسابقات عجله کردیم، مصدومیت من تشدید شد و زمان مشخصی برای بازگشت من به میادین اعلام نکرده‌اند ولی با قدرت و انگیزه تلاش می‌کنم هرچه سریع‌تر به مسابقات بازگردم. پرسپولیس هیچ‌گاه به بازیکنان متکی نبوده و هر کسی که لباس این تیم را پوشیده، تلاش کرده است بهترین عملکرد را داشته باشد.»
او در مورد اینکه النصر جمعه شب در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت اما 14 روز از دوری پرسپولیس از مسابقه رسمی می‌گذرد، یادآور شد: شرایط ریکاوری ما با آنها خیلی متفاوت است و مسائل جزئی مانند توپ، زمین بازی و تمرین روی ریکاوری بازیکنان تأثیر دارد. وسایل جدیدی وجود دارد که به ریکاوری تسریع می‌بخشد. شاید برای ما در این برهه به صلاح نبوده است که سه روز قبل بازی می‌کردیم و بعد با پرواز عازم عربستان شویم.»

جستجو
آرشیو تاریخی