ذوب آهن 1- استقلال 1

بازی زیبا برنده نداشت

در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر، ذوب آهن و استقلال از ساعت 17:30 دیروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر هم قرار گرفتند. محمد ربیعی سرمربی ذوبی‌ها در این مسابقه پارسا جعفری، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی، محمد قریشی، شایان مصلح، نادر محمدی، مهرداد رضایی، مجیدعلیاری، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی را در ترکیب تیمش قرار داده بود و جواد نکونام هم با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، امید حامدی فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو آبی‌پوشان را روانه این مسابقه کرده بود. در نیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان درجریان بود و دو تیم به خصوص استقلال موقعیت‌هایی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم هم بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه 62 یامگا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که پاس زمینی او پیش از آنکه به حامدی فر برسد، توسط مدافع ذوب آهن دور شد اما روی ریباند، توپ به سهرابیان رسید که شوت سرکش و محکم این بازیکن با وجود اثرگذاری پارسا جعفری سنگربان ذوب آهن، وارد دروازه شد تا آبی‌ها از حریف خود پیش بیفتند. پس از آن، میزبان حملاتش را برای رسیدن به گل تساوی افزایش داد و دقیقه 76 حرکت در عرض علیاری و ضربه او در شرایطی که خارج از چهارچوب بود، با برخورد به پای مهدی پور تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا گل تساوی میزبان با یک گل به خودی به ثمر برسد. در دقیقه 80 استقلال دو تعویض انجام داد و صالح حردانی و آرمان رمضانی به جای یامگا و محمدی وارد زمین شدند. با این حال، تأثیری در نتیجه حاصل نشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. استقلال با این نتیجه در صدر جدول 23 امتیازی شد.
تراکتور پیروز نبرد اسپانیایی‌ها
در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 دیروز دو بازی برگزار شد. در یکی از این دیدارها، تراکتور 2-0 فولاد را شکست داد. سیدمهدی حسینی (19 و 69) برای تراکتور گلزنی کرد تا نبرد سرمربیان اسپانیایی دو تیم به سود شاگردان پاکو خمز به پایان برسد و شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز نیز متحمل سومین باخت خود با هدایت این مربی شوند. البته فولاد در دقیقه 46 با ضربه سر شاهین توکلی به گل رسید که علی پورحیدی، کمک داور اول بازی، آن را آفساید اعلام کرد. دیدار شمس آذر و گل‌گهر هم 1-1 مساوی شد. رحمان جعفری (14) برای شمس‌آذر و احمدرضا زنده‌روح (54) برای گل‌گهر گلزنی کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی