منوچهر محمدی
تهیهکننده
زندهیاد علی حاتمی در یکی از آثارش دیالوگی دارد که میگوید:«هنر مزرعه بلال نیست.» هنرمند خودش باید دغدغه داشته باشد. من بنا به دلایلی که مبسوط است، چهارگانهای ساختم چون حس کردم شکافی بین روحانیت و نسل جوان ایجاد شده است و باید کاری کنم. دوستان زیادی در حوزه فلسطین کار کردهاند اما آنچه باعث ماندگاری «بازمانده» شد این بود که ما پروپاگاندا نکردیم و این فیلم واقعاً سینما بود. با صراحت میگویم اگر الان ۱۰۰ میلیون دلار به من بدهند فیلمی درباره فلسطین نخواهم ساخت چون این خیانت به خودم و فلسطین است زیرا باید ابتدا به خوبی روی موضوع مسلط شوم. موضوع فلسطین به قدری مهم است که بدون تحقیق و اطلاعات کامل نباید سراغ آن رفت.
| بخشی از صحبتهای منوچهر محمدی، تهیهکننده در نشست «فلسطین در قاب نقرهای»
۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | ۱ | ۲ | ۳ |
۴ | ۵ | ۶ | ۷ | ۸ | ۹ | ۱۰ |
۱۱ | ۱۲ | ۱۳ | ۱۴ | ۱۵ | ۱۶ | ۱۷ |
۱۸ | ۱۹ | ۲۰ | ۲۱ | ۲۲ | ۲۳ | ۲۴ |
۲۵ | ۲۶ | ۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | ۱ |
۲ | ۳ | ۴ | ۵ | ۶ | ۷ | ۸ |