ادغام سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران

مردم با ۱۳۷پلاس تماس بگیرند

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: پس از ۱۱ سال از تصمیم مدیریت شهری در خصوص ادغام سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، در دوره مدیریت شهری فعلی، این تصمیم محقق شد. رضا ناصری‌سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری در گفت‌وگو با پایگاه خبری شهر، افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری به نسخه‌ای یکپارچه از سامانه‌های ارتباط مردمی باعنوان «۱۳۷ پلاس» دست یافته‌ایم که در دریافت و رسیدگی به گزارش‌های مردمی و ارائه خدمات شهروندی چابک‌تر شده است. وی از شهروندان تهرانی خواست تا درخواست‌ها، شکایت‌ها، انتقادات و نظرات خود را درخصوص تمامی کارکردها، رویه‌ها و برنامه‌های شهرداری از طریق 137پلاس منعکس کنند.