صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خبر

آغاز تمرینات بسکتبال با ویلچر
اولین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تایلند ۲۰۲۴ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، از چهارم آذرماه آغاز می‌شود. در این اردوی یک هفته‌ای حکیم منصوری، وحید سعادت‌پورمقدم، سعید حیدری، امید هادی‌اظهر، ابوالفضل جلایی، رضا عیوضی، ابراهیم احمدی، عبدالجلیل قرنجیک، حسن اسدیانی، منصور جمشیدیان، علی طاووسیان، حسن عبدی، فالح عیاشی، عبدالقادر شریفی تبار و شاهین برخورداری حضور دارند و زیر نظر محمدرضا دستیار آغاز می‌شود.
 

استارت یزدانی با پیروزی درچین
یاسمن یزدانی با پیروزی وارد رقابت‌های تور جهانی تنیس چین شد. او که برای حضور در رقابت‌های تنیس سطح سه آسیا راهی شنزن چین شده بود، در اولین دیدار خود به مصاف تنیسور میزبان رفت که در پایان با نتایج 6 - یک و 6 3- مقابل حریف خود از چین به پیروزی رسید. مسابقه بعدی او با تنیسور کشور میزبان است. این رقابت‌ها از 26 آبان‌ تا 13 آذر ماه با حضور تنیسورهایی از کشورهای چین، سوئد، امریکا، تایلند، کانادا و هنگ‌کنگ در چین برگزار می‌شود.
 

ناکامی جوانان وزنه‌بردار ۸۹ کیلوگرم
وزنه‌برداران ایرانی در دسته ۸۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به مدال نرسیدند. در این دسته امیرمحمد سلیمانی و حمیدرضا زارعی در گروه B وزنه زدند. سلیمانی با 152 کیلوگرم در یک‌ضرب، 172 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 324 کیلوگرم در این گروه دوم شد و در مجموع در رده دهم جهان ایستاد. همچنین زارعی با رکورد 148 کیلوگرم در یک‌ضرب، 175 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 323 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت و در مجموع به مقام یازدهم بسنده کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی