صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و پنج - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

قایقران روئینگ تمریناتش را برای المپیک استارت زد

ملایی: امیدوارم در 2 قایق سهمیه بگیریم

فائزه زمانی
خبرنگار


نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ این روزها دوباره تمریناتش را این بار برای انتخابی المپیک شروع کرده است. او که در هانگژو نتیجه دلخواه را در قایق 2 نفره سبک وزن نگرفت، از حواشی بعد از این مسابقه ناراحت است و به گفته خودش از کسانی‌که کار او را در هانگژو زیر سؤال برده‌اند، گلایه دارد.
او حالا بعد از بازی‌های آسیایی مجدداً تمریناتش را برای حضور در انتخابی المپیک شروع کرده است: «بعد از بازی‌های آسیایی نزدیک به 2ماه استراحت کردم و حالا 2 هفته‌ای است که تمریناتم را مجدداً شروع کرده‌ام و امیدوارم همه چیز برای انتخابی المپیک خوب پیش برود و این بار بتوانیم در 2 قایق کسب سهمیه کنیم.»
 ملایی معتقد است شرایط قایق 2 نفره سبک وزن در بازی‌های آسیایی سخت‌تر از باقی مواد بوده است: «زمانی که در اردوی روسیه بودیم شرایط و مشکلاتی بوجود آمد که به‌خاطر محدودیت زمان، کاری از دست‌مان برنمی آمد و باید مدارا می‌کردیم. سال قبل از المپیک پاریس است و همین هم شرایط بازی‌های آسیایی را سخت‌تر کرده بود، شرایط در قایق 4 نفره بهتر بود اما رقابت در 2 نفره سبک وزن چه در دختران و چه مردان همیشه سخت بوده است و ما هم این را از قبل می‌دانستیم. واقف بودیم که تمامی تیم‌های آسیا با آمادگی‌ای درحد انتخابی المپیک پا به این مسابقات می‌گذارند و رقابت سنگینی در پیش داریم اما با وجود این تا آخرین لحظه پارو زدیم و با اختلاف 26 صدم ثانیه نسبت به نفر سوم، چهارم شدیم.
رکوردهای مسابقه نشان دهنده این است که چقدر رقابت در این ماده نسبت به مواد دیگر سخت‌تراست، قایق سنگین وزن دختران ما تقریباً با همین رکورد مدال نقره گرفتند اما ما دست‌مان از مدال کوتاه ماند.»
ملی‌پوش قایقرانی از حواشی بعد از مسابقات بازی‌های آسیایی گلایه دارد: «من و زارعی بیشتر بابت حواشی و صحبت عده‌ای ناراحت بودیم. روی سکوی مسابقات 4 نفره هم به این خاطر ناراحت بودم که تمامی دختران روئینگ‌باز با مدال برمی گشتند بجز کیمیا زارعی. من به خوبی او را درک می‌کردم و می‌دانستم بدون مدال برگشتن چقدر سخت است. معمولاً در فرودگاه همه نگاه‌ها به مدالیست‌هاست ومن هم به‌همین خاطر ناراحت زارعی بودم.»

جستجو
آرشیو تاریخی