آموزش

ارائه شیوه نامه اجرایی برای آموزش در مدارس چندپایه
 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود ۵۰ هزار کلاس چندپایه با حدود ۷۰۰هزار دانش‌آموز گفت: بسته تلفیقی ویژه چندپایه، طرح آموزش معلم و شیوه نامه اجرایی آن برای آیین‌نامه چندپایه آماده و تکمیل شده و قرار است در شورای معاونین وزارتخانه برای هموار شدن مسیر آن، ارائه شود.
به گزارش ایسنا، معصومه نجفی در پنجمین جلسه تبیین و هماهنگی با موضوع طرح شهید همت درباره این طرح نیز گفت: بزرگی این مانور با شبکه‌سازی و آموزش ۱۴۰ هزار معلم اتفاق بی‌نظیری است که در سطح کشور درحال رقم خوردن است. پس از آموزش و شکل‌گیری حلقه‌ها باید مراقبت و نظارت جامعی انجام شود. تغییر رویکرد در سطح کلاس باید ملموس باشد و در این حالت است که می‌توانیم شاهد ارتقای کیفیت آموزش ابتدایی باشیم.

آموزش و پرورش برای شیوه آموزش مجازی
بخشنامه صادر کرد
شیوه آموزش دانش‌آموزان در زمانی که مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا، مجازی می‌شود، توسط وزارت آموزش و پرورش به استان‌های سراسر کشور اعلام شد.
به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه، ضمن دستوراتی در خصوص مسائل اداری، بر ضرورت نصب آخرین نسخه پیام‌رسان شاد تأکید شده است. همچنین براساس این بخشنامه، در زمانی که کلاس‌های درس به دلیل آلودگی و برودت هوا غیرحضوری می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیران و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر، با حضور در محل کار، فرایند آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش خواهند کرد.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و سی
 - شماره هشت هزار و سیصد و سی - ۲۵ آبان ۱۴۰۲